Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door _Sandra_
#1677176
Hallo allemaal,

ik zou graag eens willen inventariseren of er meerdere mensen uit Limburg en/of omstreken zijn die graag zouden willen titeren in plaats van enten in het komende jaar vanaf nu (dus zeg vanaf augustus 2010 t/m juli 2011).

Mijn gedachte is zo: als we een stel mensen bij elkaar krijgen, kan ik wellicht een dierenarts vinden die bereid is een set aan te schaffen voor de titerbepalingen. Ik heb begrepen dat het streven ongeveer 10 - 12 honden is. Ikzelf heb al 2 honden in de aanbieding.

Wanneer je interesse hebt geef dan de volgende informatie op:
- Naam eigenaar
- Woonplaats eigenaar
- Naam honden
- Leeftijd honden
- Titerdatum(s) honden
Door Nadia
#1677185
Ja ik! een hond, wellicht 2 katten. (als dat ook gaat)

-Nadia
-Nuth
-Kain
- 1 jaar
- Wat bedoel je daarmee??
Door **Jolanda**
#1677345
Als je me kunt vertellen hoeveel de kosten per hond zullen zijn (er vanuit gaan dat we er 12 bij elkaar krijgen) kan ik je zeggen of ik mijn 3 honden mag laten titeren of niet.
(vriendlief is wat terughoudend)

Weet je ook al welke DA je wilt gaan nemen? Ik ken namelijk 2 DA's die best schappelijk zijn, maar weet niet of die willen titeren en daarbij zit de 1 in Sittard en de andere in Nuth, dus voor veel limburgers misschien net te ver weg.
Door _Sandra_
#1677389
Met titerdatum bedoel ik de datum waarop getiterd moet worden, eigenlijk de herentingsdatum dus.

Ik heb net ergens van een dierenarts gehoord die zou titeren. Ik bel hem even op maandag of dinsdag en dan laat ik het wel weten.

Groet
sandra
Laatst gewijzigd door _Sandra_ op za 10 jul 2010, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#1677930
Ik houd het ook even in de gaten, want het ligt ook een beetje aan de prijs en de plaats. Ik heb twee honden:
Shirley uit Beek
Cayley 6 jaar enting nodig op 22-8-2010
Boris 9 jaar enting nodig op 3-5-2011
Door **Jolanda**
#1678615
Met een schatting kom ik nu al op 10 honden uit;
Sandra      2
Nadia        1
Esther      2 (als het er niet meer zijn :D )
Shirley      2
Jol              3

Gaat best snel zo he ;)
Door mcSnurk
#1678691
moi volgt ook nog even. Kosten en welke DA, ben DApietluttig, en twijfel nog over het nut als ik toch niet wil laten enten :-\
Door Nadia
#1678803
Als poezen ook kunnen, heb ik er daar ook 2 van.. Dus Sandra ik denk dat je kunt gaan bellen.. (ik vraag me af of Tannetje ook voor Titeren het land door reist :) ??? )
Door annielaumen
#1678885
Volg dit effe mee
Astrid is al 2 jaar niet meer geent
Heeft alleen de weil en de rabies enting vorig jaar gehad
Het ligt eraan waar het is en wat de kosten zijn
Astrid is 6 jaar
Ik woon in Sittard
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#1679252
Jol schreef: Met een schatting kom ik nu al op 10 honden uit;
Sandra 2
Nadia 1
Esther 2 (als het er niet meer zijn :D )
Shirley 2
Jol 3

Gaat best snel zo he ;)
Ligt aan de kosten ,maar zullen er dan waarschijnlijk 4 zijn :)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door