Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sonja
#166079
Waarom lusten mijn katten nooit dat beetje joghurt dat ik in hun bakje doe? En waarom vechten diezelfde katten elkaar de tent uit om te beslissen wie mijn joghurtschaaltje uit mag likken? ??? ??? ???
Door gonny
#166083
misschien te koud als het net in t bakje zit, of gewoon een heel klein likje per keer er in doen???
katten zijn héél aparte beesten!!! ;D
of zit er nog iets anders in jouw yoghurt???? ;D
Laatst gewijzigd door gonny op ma 13 sep 2004, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Francisca
#166087
Omdat katten nu eenmaal rare beesten zijn. ;D
Hier vechten ze ook om wie er de schaaltjes uit mag slikken. ;)
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#166089
gewoon omdat het "jouw" yoghurt is en die is veeeeeeel lekkerder :P ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#166099
omdat de yochurt die je in hun bakje gooit een netjes dotje yochurt is, en jou schaaltje bedekt is met een laagje yochurt........................ zou kunnen ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#166279
sylvia schreef: omdat de yochurt die je in hun bakje gooit een netjes dotje yochurt is, en jou schaaltje bedekt is met een laagje yochurt........................ zou kunnen ;D
Ja, dat zal het zijn. Te netjes ::) ::) ::)
Oké, ik zal de volgende keer die joghurt tegen de muur smijten. Kijken of ze het dan eten. ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#166283
Sonja schreef:

Ja, dat zal het zijn. Te netjes ::) ::) ::)
Oké, ik zal de volgende keer die joghurt tegen de muur smijten. Kijken of ze het dan eten. ;D
;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#167426
Bij de deur gaan staan blèren en als je dan die deur voor ze open houdt, je aankijken mmmet een blik van: ik hoef nie naar buiten, hoor. ???
Niet de krabpaal willen gebruiken, mmmaar wel die antieke kast. ???
Niet in dat speciaal voor hun aangeschafte zacht pluche mmandje willen gaan liggen, mmmaar wel in het rekje mmmet borstels en kammmmen, bovenop die scherpe klittenkammmm. ???
Je toetsenbord slopen ommmdat ze eten willen, mmmaar als ze dat dan krijgen, dan hebben ze ineens geen trek mmmmmeer.

Ik snap die beesten sommmms echt niet mmmmeer. >:(
Gebruikersavatar
Door sylvia
#167430
Sonja schreef: Bij de deur gaan staan blèren en als je dan die deur voor ze open houdt, je aankijken mmmet een blik van: ik hoef nie naar buiten, hoor. ???
Niet de krabpaal willen gebruiken, mmmaar wel die antieke kast. ???
Niet in dat speciaal voor hun aangeschafte zacht pluche mmandje willen gaan liggen, mmmaar wel in het rekje mmmet borstels en kammmmen, bovenop die scherpe klittenkammmm. ???
Je toetsenbord slopen ommmdat ze eten willen, mmmaar als ze dat dan krijgen, dan hebben ze ineens geen trek mmmmmeer.

Ik snap die beesten sommmms echt niet mmmmeer. >:(
Nah niet zeuren je hebt er een leuk typ gebrek aan over gehouden ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#167436
Sonja schreef: Het is mmmmaar wat je leuk vindt. :-\
Zit er nog garantie op je laptopje?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#167440
sylvia schreef:
Zit er nog garantie op je laptopje?
De garantie dekt vast geen schade veroorzaakt door onrechtmmmatig poesgebruik. ::)
En z'n pootafdrukken staan er natuurlijk op. >:(
Gebruikersavatar
Door sylvia
#167451
Sonja schreef:

De garantie dekt vast geen schade veroorzaakt door onrechtmmmatig poesgebruik. ::)
En z'n pootafdrukken staan er natuurlijk op. >:(
zeg gewoon dat het de vingerafdrukken van edo zijn ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#167458
sylvia schreef:
zeg gewoon dat het de vingerafdrukken van edo zijn ;D
Ik vond al dat hij van die lange nagels had. ???
Gebruikersavatar
Door Sonja
#167461
Waarommm halen ze altijd alle tijdschriften onder de tafel vandaan terwijl ze toch niet kunnen lezen? :-\
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door