Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ollie
#165230
Nou wij hebben onze honden net eend voorgeschotelt,
tsss ::)dat was dus geen succes! :-\

Zit ik hier laatst te verkondigen, ::)die van ons vreten alles, ::) nou mooi niet dus ??? Belfi heeft met lange tanden haar bak leeg gevreten, Bellamy en Ollie zaten er vreselijk mee om te knoeien, en hebben het dus laten staan!

Stanley de veelvraat, is de enige die z'n bak met smaak leeg gevreten heeft!

Zijn er meer honden hier, die geen eend lusten? ???
Door Leo
#165231
Pinkel is er niet dol op, Brutus vreet alles( bijna alles) ze lusten allebei geen duif ! ;D
Door Lizzy
#165253
Nou, da's waar! De nekken vindt zelfs Pinkel lekker. Maar de rest.... Daar staat ze dus echt onwijs mee te trutten....
Gebruikersavatar
Door Angelique
#165255
Lizzy schreef: Nou, da's waar! De nekken vindt zelfs Pinkel lekker. Maar de rest.... Daar staat ze dus echt onwijs mee te trutten....
De rest hebben ze hier nog niet gezien, dus dat moet ik nog uitproberen.

Waar haal jij de eend Ollie?
Door Ollie
#165261
Angelique schreef:

De rest hebben ze hier nog niet gezien, dus dat moet ik nog uitproberen.

Waar haal jij de eend Ollie?
Max heeft hele eenden door de gehaktmolen gehaald maag en darmen zaten er niet in!

Wij hebben de eenden van iemand gekocht die werkt als slachter ergens bij langelille, en die slachter woont in Boyl!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#165275
Hier houden ze ook niet van donker gevogelte vlees, ze lusten geen kwartel, geen duif, dus eend zal ook wel niet.
Door Ollie
#165280
sylvia schreef: Hier houden ze ook niet van donker gevogelte vlees, ze lusten geen kwartel, geen duif, dus eend zal ook wel niet.
Nee, nou dan hoef ik hier de duif en kwartel ook niet te proberen!
Gebruikersavatar
Door Cherry
#165574
Kwartels - eend - konijn worden door Scully met smaak gegeten :P Jewel eet het omdat ze bang is dat Scully de overschot krijgt en dat gunt ze haar niet ;D en dan nog met lange tanden, het is wel grappig om haar met dat eten te zien trutten.
Door Ollie
#165591
Cherry schreef: Kwartels - eend - konijn worden door Scully met smaak gegeten :P Jewel eet het omdat ze bang is dat Scully de overschot krijgt en dat gunt ze haar niet ;D en dan nog met lange tanden, het is wel grappig om haar met dat eten te zien trutten.
Hahaha Belfi zat ook echt met lange tanden te eten.

Maar Bellamy haalde een hap eten uit haar bak, en wilde er dus in gaan rollen ??? ::) Gek beest! ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#165597
Ollie schreef:

Max heeft hele eenden door de gehaktmolen gehaald maag en darmen zaten er niet in!

Wij hebben de eenden van iemand gekocht die werkt als slachter ergens bij langelille, en die slachter woont in Boyl!
whee, toch nog een eind weg :-\
Door Ollie
#165614
Angelique schreef:

whee, toch nog een eind weg :-\
Ja wij vinden langelille ook te ver, dus neemt de slachter die daar werkt wel eens wat voor ons mee, geitenvlees en de laatste keer dus ook die eenden.
Boyl is voor ons wel te doen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#165820
Ollie schreef:

Ja wij vinden langelille ook te ver, dus neemt de slachter die daar werkt wel eens wat voor ons mee, geitenvlees en de laatste keer dus ook die eenden.
Boyl is voor ons wel te doen.
Boyl kan mijn routeplanner niet vinden, daar maakt die Borne van ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door