Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door tine
#165031
een enting!!! MIjn vriendin heeft vorige week haar katje van 16 weken laten enten.Het arme dier was binnen een paar dagen dood! Veel koorts .drie keer mee terug naar de da geweest maar het mocht niet baten.....Volgens de da was het fip.......Fip na een enting??????? Kan dat uberhaupt?Bestje was volgens har zo gezond als een vis......Het veemde is dat het haar andere katje tegelijkertijd geeent is en helemaal geen last heeft .........iK word door zulke verhalen toch zo bang om te enten.......
Gebruikersavatar
Door sylvia
#165042
Fip komt niet door de enting , wat er gebeurd is , is dat dat kitten al fip heeft gehad en door de enting sneller ziek is geworden. Het betekent wel dat het hele nest dan niet vrij is :-\
Door Timmy
#165063
sylvia schreef: Fip komt niet door de enting , wat er gebeurd is , is dat dat kitten al fip heeft gehad en door de enting sneller ziek is geworden. Het betekent wel dat het hele nest dan niet vrij is :-\
Dan moet de moeder ook ziek zijn...

Gr.
Linda
Door Esther2
#165074
Als je meer wilt weten over FIP en de besmetting daarvan, kijk dan eens bij Katten Medisch onder topic FIP (Juli 2004).

Groetjes, Esther ;)
Laatst gewijzigd door Esther2 op zo 12 sep 2004, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Timmy
#165092
Esther2 schreef:Als je meer wilt weten over FIP en de besmetting daarvan, kijk dan eens bij Katten Medisch onder topic FIP (Juli 2004).
Zal wel eens gaan kijken, maar ik heb hier een prachtig boek in mijn kast staan: virusinfecties bij de kat. Dus of ik nog iets nieuws vind... ;)

Gr.
Linda
Door Timmy
#165101
Esther2 schreef: Bedoelde ook eigenlijk Tine...stom :-[
Niet ZO stom hoor. Mijn naam stond er niet boven, dus het kon aan iedereen gericht zijn ::) 't Stond alleen onder een ander berichtje aan mij gericht, dus... communicatiestoornisje... ;D

Gr.
Linda
Door tine
#165147
Dan zal het kitten inderdaad al fip moeten hebben gehad.........Ik ben bekend met het verloop van fip......

Maar je leest soms zulke vreemde verhalen na een enting.......Je denkt natuurlijk eerst aan de enting zelf..........Tis en blijft erg sneu natuurlijk....
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door