Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#162524
ik las ergens hier(kan t niet meer vinden :-[ :-X :-\) dat als een hond jeuk heeft bij zn kont dat ie wormen kan hebben oid.
minx doet nu sinds 3 dagen niets anders dan draaien op dr kont,echt de hele tijd.
de ontlasting is wat meer uh...
tja wel hard maar waterig,
zou ze wormen kunnen hebben?

of gewoon weer wat anders bij die bull van mij ;D

ik ontworm dr eigenlijk nooit dus zou misschien wel kunnen. :-\
Door K@rin
#162664
Wanneer ze nog nooit ontwormd is, dan zou het goed kunnen dat ze wormen heeft ............
Het kan ook dat haar anaalklieren vol zitten ...........
Door K@rin
#162666
uuuuuhhhhhh ....................
Heb je Essie wel ontwormd VOORDAT ze gedekt werd ??
Door danielle1980
#162697
wat moet ik aan die anaalklieren doen dan?
en hoe weet je zeker dat t dat is?
is er iets homeopatisch of zo voor?
Door K@rin
#162722
danielle1980 schreef: wat moet ik aan die anaalklieren doen dan?
en hoe weet je zeker dat t dat is?
is er iets homeopatisch of zo voor?
Ik weet dat natuurlijk niet zeker ...............
Maar als de anaalklieren vol/verstopt zitten, dan gaan de honden vaak met hun achterste over de grond schuren ...
Dus het zou kunnen ..........
Je moet ze dan uit laten drukken bij de da .....
Het is niet gezegd, dat ze het snel weer zal krijgen, maar wanneer het heel vaak terugkomt is er geloof ik wel iets homeopatisch voor .
Door danielle1980
#162760
o ok dat uitdrukken kan mama zelf wel zegt ze net ::)

maar als iemand iets homeopatisch weet dan graag...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#162794
danielle1980 schreef: o ok dat uitdrukken kan mama zelf wel zegt ze net ::)

maar als iemand iets homeopatisch weet dan graag...
Waar heb je iets homeopatisch voor nodig dan?

Als ze nooit eerder last heeft gehad kan het goed zijn dat ze dat nu even heeft omdat haar ontlasting wat dunner is.
Als het nu even uitgeknepen wordt en de ontlasting is weer op orde dan is het probleem waarschijnlijk ook wel weer voorbij.

Een lekker bot wil ook nog wel eens wonderen doen.
Door Lil
#220871
Kijk eens op hondenshop.nl

Ik heb hier zelf SanaVesta Sana-Anaaldruppels besteld en er goede ervaringen mee. Het is nog maar hoogst zelden dat ik de anaalklieren leeg maak (was een tot twee maal per week). Dit middel is dus homeopatisch.
Door Truus
#221373
Het kan zijn dat ze haar anaalklier niet uitknijpt, omdat de ontlasting te dun is.
Als je moeder het zelf wilt doen, moet ze wel goed weten hoe ze dit moet doen. De D.A. kan het een keer voor doen.
Door danielle1980
#224159
Lil schreef: Kijk eens op hondenshop.nl

Ik heb hier zelf SanaVesta Sana-Anaaldruppels besteld en er goede ervaringen mee. Het is nog maar hoogst zelden dat ik de anaalklieren leeg maak (was een tot twee maal per week). Dit middel is dus homeopatisch.
ok bedankt ;)
Door danielle1980
#224161
Truus schreef: Het kan zijn dat ze haar anaalklier niet uitknijpt, omdat de ontlasting te dun is.
Als je moeder het zelf wilt doen, moet ze wel goed weten hoe ze dit moet doen. De D.A. kan het een keer voor doen.
mama heeft dit al vaak gedaan,
maar de ontlasting te dun zou kunnen. :-\
Door Truus
#224166
danielle1980 schreef: mama heeft dit al vaak gedaan,
maar de ontlasting te dun zou kunnen. :-\
Ik zou ze dan eens een lekker bot geven, de ontlasting wordt dan misschien iets harder ;)
Door Lizzy
#224282
danielle1980 schreef: mama heeft dit al vaak gedaan,
maar de ontlasting te dun zou kunnen. :-\
Heeft die mevrouw (da) hier van de week niet naar gekeken?

In het begin van dit topic staat dat de ontlasting hard maar waterig is. Wat bedoel je daar mee?

Als je wilt weten of Minx wormen heeft, zou je een mestonderzoek moeten laten doen. Sleetje rijden is overigens inderdaad een symptoom van anaalklierproblemen of wormen.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door