Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lisa
#161443
Jaaaaa! Weer kattenpis op mijn bed verdorie! Het gekke is, ik heb vannacht toen ik naar bed ging niks geroken terwijl ik voor het slapen gaan altijd nog op mijn buik lees in bed. Ook mijn nachtshirt stinkt naar plas. De plasplek is dit keer vlak onder mijn kussen. Oh bah bah bah, ik kon echt wel even gillen van frustratie vanavond. Weer de hele zooi in de wasmachine incl. dekbed. Tijk eraf gehaald van het matras, die moet morgen naar de stomerij. Dus slaapkamer gaat dag en nacht de deur van dicht. Hoe jammer ik het ook vind want de kat(ten) 's nachts en 's ochtends op bed vind ik erg gezellig. Ook lag Sas vaak overdag of als wij wegzijn op bed.
De leefruimte van de katten wordt zo tijdens onze afwezigheid veel beperkter. De woonkamerdeur moet ook al dicht, anders plast Quinty in een plant.
In mijn leven heb ik nog maar 3 katten gehad, waarvan nu nog 2 bij me. Allemaal plaskatten >:(
Gebruikersavatar
Door sylvia
#161453
Er is niets zo erg als in huis plassende katten,ik weet het ik heb ze voor de nacht naar de schuur verbannen, het is niet anders :-\
Gebruikersavatar
Door Sonja
#161553
Praat me er niet van! >:( Toen Muis hier twee jaar geleden kwam, was ze zo bang voor Snowball dat ze af en toe niet onder de kast uit durfde te komen om naar de bak te gaan. Dan deed ze het dus in een hoekje onder de kast. Noortje begon dat over te nemen, zeker toen ze voor het eerst krols werd. Ook toen Muis was herplaatst, bleef Noortje dat doen. Die pieste echt overal! Vervolgens kreeg Snowball last van een hardnekkige blaasontsteking, waardoor hij ook onzindelijk werd. Getver!
Gelukkig is Noortje na haar sterilisatie weer normaal zindelijk geworden en is Snowballs blaasontsteking uiteindelijk toch bedwongen. Alleen heeft Noortje wat moeite met de bak wanneer daar net een andere kat op is geweest. Dan plast ze liever in de wasbak. Maar dat is gelukkig niet zo'n ramp.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door