Okay

Ja, had begrepen voornamelijk volwassen dieren, toch?
Vanmorgen kreeg poes lekker een stukje vis. Ik had het gewoon op het schoteltje gelegd... maar ze kreeg het niet in stukjes. Ze bleef het wel proberen, dat vind ik al heel goed! Maar ik heb het uiteindelijk maar in grove stukken gesneden want ze kreeg het niet weg haha. Daarna wel

Vandaag verdeel ik wat kipfilet in porties.
Is het al bijna 8 mei?

Dan mogen we de kitten ophalen voor een proefperiode.
EDIT:
Ik zit hier al een paar dagen mee, maar ik wachtte toch maar even af. Maar het lijkt erop, gezien Mispel altijd binnen is, dat ze deze week te weinig heeft gepoept.... sinds ze op vers zit dus. Ze is me één keer naar buiten geglipt, dus toen zou ze buiten gepoept kunnen hebben... Ze heeft wel gepoept, maar ik vond niet iedere dag een drolletje... om de twee dagen (één keer zelfs 3)... Moet ik hiermee naar de DA? Of komt dit omdat haar maag/darmen moeten omschakelen van brok??
Overigens lijkt poes nu goed aan haar gewicht te zitten. Je voelt haar ruggegraatje nu nog wel, maar niet meer extreem. Ze oogt ook een stuk beter. Ik ga haar dit weekend even wegen, en dan stel ik haar nieuwe porties in op 3% van haar huidige gewicht... hoewel ik niet denk dat ze extreem is aangekomen? Misschien ook wel, wie weet...