Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Nicky
#1548772
Ik heb nog nooit vlooien en teken gezien met oren...dus hoe gaan ze daar last van hebben dan? ik denk eerder dat je hond of kat zo gek wordt van dat ding dat die vlooien en teken denken...sooo die is koekoek! Daar gaan we mooi niet op zitten!  ;)
Door Jojo
#1554190
Nicky schreef: Ik heb nog nooit vlooien en teken gezien met oren...dus hoe gaan ze daar last van hebben dan? ik denk eerder dat je hond of kat zo gek wordt van dat ding dat die vlooien en teken denken...sooo die is koekoek! Daar gaan we mooi niet op zitten! ;)
:biggrin2:
Maar een mug met oren dan?? En daar zijn toch ook van die ultrasone dingen voor te krijgen ::)
Door bloemetje
#1554196
Jojo schreef: :biggrin2:
Maar een mug met oren dan?? En daar zijn toch ook van die ultrasone dingen voor te krijgen ::)
Daar geloof ik dus ook al niet in 8)
Door Nicky
#1557672
Ik zag gisteren een hondje met zo'n ding aan zn halsband...  :D ik geloof er echt niks van maarja...ik ga nu even mijn monster wassen met anti vlo en teek shampoo...die blijkbaar wel werkt want ze heeft nog nooit sinds ze bij mij is en vlo gehad, en de teken zijn nog steeds op 1 hand te tellen!
Door Bien
#1564674
Sorry maar ik geloof er niets van, wel een grappig ding aan de halsband maar dat is dan ook net alles.

Wat doen jullie dan wel om voornamelijk teken (en ook vlooien) te voorkomen??

Ik lees over Biofood snoepjes met werkzame stof van knoflook, tegen parsieten, inwendig en uitwendig.
Een spray (defendog) met heel veel bijwerkingen  >:(

Wij gaan deze zomer naar Frankrijk, 3 weken, en verwachten dan onze langharige honden (Schapendoezen), nagenoeg elke dag zullen zwemmen. Wat kunnen we het beste doen, geven??

We gebruiken eerst Frontline, maar dat schijnt dus super slecht te zijn (pipet in de nek cq tussen schouderbladen).
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1564772
een aantal jaren geleden wandelde ik veel samen met iemand en die iets vergelijkbaars voor de honden en zij zwoor erbij.
Ik zelf heb er geen ervaring mee :-\
Door Bien
#1564793
trimsalon schreef: een aantal jaren geleden wandelde ik veel samen met iemand en die iets vergelijkbaars voor de honden en zij zwoor erbij.
Ik zelf heb er geen ervaring mee :-\
Bedankt voor je reactie, ben benieuwd wie er nog meer ervaring heeft!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door