Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#154625
Wie weet er een adresje in de regio Delft, Den Haag, Rotterdam e.o. voor kippennekjes & -karkasjes? Nekjes kan ik hier bij de poelier ook wel krijgen, maar daar betaal ik 2,50 per kilo, ongeacht hoeveel ik afneem. :o
En karkasjes verkoopt ie niet. :(
Ik kan helaas niet ff kijken of ze ze hier op de markt verkopen, want dat is op een doordeweekse dag en dan werk ik. :-\


Oh sjit, ik zie dat ik dit in de verkeerde rubriek heb gezet. :-[ Kan ik dat nog wijzigen?
Laatst gewijzigd door Audrina op do 26 aug 2004, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
#154867
Zoetermeer is net zo ver als Rotterdam, ook vlakbij dus. En Zoetermeer is weer 25 ct per kilo goedkoper, dus dat wordt dan toch naar Zoetermeer ipv Rotterdam.
Als ik hier bij de poelier kippennekken wil hebben heeft ie ze ook niet op voorraad. Ik ga binnenkort ff bij die islamiet in Zoetermeer langs. Dankje voor het adresje. ;D
#154886
Ik vind hem ook niet in de cd-foon gids. Maar anders ga ik er gewoon even langs als ik er toch in de buurt ben. Mochten ze die nekjes enzo dan niet hebben, dan vraag ik wel of ze ze voor me bestellen. Mijn man moet voor zijn werk toch regelmatig in Zoetermeer zijn, dus dan kan die ze mooi ophalen. ;D
#157037
Hoi.
Je kan het via mij doen.ook sucadelappen zijn bijna nooit duurder dan 5 euro.
Groetjes Betty
Zeg maar wat je moet hebben en wanneer je eventueel langs zou kunnen komen.Kip gaat per 10 kilo en het is vers.Sucadelappen gaan per 3 3 1/2 kilo.
De prys weet ik wanneer ik het gehaald heb want de prys verandert per week.Misschien een pbtje met wat je moet hebben en je nummer.dan kunnen we contact houden.Woon je in delft?Ik woon aan de lus ongeveer in schiedam(tramlus).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door