Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door _Sandra_
#1497714
Hallo,

ben nu aan het uitproberen met Haaks Barf.
Man wat stinkt vers voer zeg! Ga er bijna van over mijn nek! Is dat altijd zo?

De geit lust madam al niet, maar volgens mij hebben meer honden dat probleem.

PS: is er een merk KVV waarvan jullie zeggen dat is het echt het beste merk?

Groetjes,
Sandra
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1497775
Ik vind kvv ook niet bepaald fris ruiken, de een wat erger dan de ander  :-X,
BARF nu sinds 2 weken en dat ruikt bijna helemaal niet.

Als je kvv geeft zou ik erop letten dat er in ieder geval een natuurlijke calciumbron in zit (zoals HaaksBarf, Carnibest, Carnivoer, Bandit enz.) en verder is naar mijn idee de beste kvv die waar jouw hond het het beste op doet  :)
Door dingogirl
#1498095
ik voer ook haaks en vind deze echt de beste. mede omdat er per diersoort alles in zit, van botten tot spiervlees van 1 soort dier. en het bevat geen granen of rijst. super kvv.
gr marianne
Gebruikersavatar
Door essie74
#1498170
he hoi,

Ik voer mijn honden haaks en Naturis, moet eerlijk zeggen dat ik de haaks ook meer vindt ruiken dan de Naturis...
Maar de hondjes doen het er goed op dus ff doorbijten zeg ik hier dan, de lucht moet je ook gewoon ff aan wennen, de combi zalm pens kan wel ff ruiken... :-[
Door Robert & Mirjan
#1498177
Klopt haaksbarf stinkt  :puke: tegenover barf en CB (die ruik je niet) ook is het net of er veel (vloeibaar) vet op het vlees zit.
Hier hebben we het maar een 0,5 maand gebruikt en weer teruggegaan naar CB daar deed ze het beter op en stonk niet. Maar nu hebben we menu ala Robert en Mirjan (met dank aan Miik ) moet er nog wel het een en ander mee uitvogelen maar het gaat er in als koek. En niet stinken.
Door inni
#1498224
In het begin vond ik 't ook stinken en moest ik, vooral 's morgens wel 's slikken, maar 't went wel hoor, de geur van carnivoer daarentegen raak ik niet gewoon.
Door _Sandra_
#1498311
Ik zie geen vloeibaar vet op haaks barf hoor, wel veel vocht.

De zalm/pens vind ik trouwens wel meevallen, ruikt gewoon naar een blikje zalm.

Hmmm, zal nog even wat andere merken zonder granen en met natuurlijke calciumbron proberen. Kan ik nog altijd zien hè...

Wat vinden jullie trouwens van AllAnimal?

Groet
Sandra
Door Wilson
#1498367
Het is denk ik wel heel persoonlijk wat je echt vind stinken en wat niet...

Ik gaf mijn hond een keer Rodi pens, enne... daar was ik duidelijk nog niet aan toe  :D 
Ik geef mijn hond nu Black Dog, dat ruikt nauwelijks (vind ik), de Zalm-variant ruikt wel naar vis, maar niet op een storende manier gelukkig..
Door Tyndareus
#1501540
Het is niet zozeer het vlees dat ruikt in HB, dat is vrij neutraal, maar de groente. Er worden nogal wat kool soorten gebruikt en dat is de hoofdoorzaak.
Door _Sandra_
#1502644
... de lam lust de dame ook al niet...  :(

Nu hebben we dus
DO:
- rund
-zalm/pens mix (maar daar zit naar wat ik begrijp nauwelijks voedingswaarde in?)

DON'T:
- geit
- lam

Hmmm, dan maar eens andere smaken in huis halen...

Trouwens... zijn koolsoorten wel goed voor een hond? Dat geeft toch behoorlijk wat gasvorming??

Groetjes,
sandra
Laatst gewijzigd door _Sandra_ op zo 31 jan 2010, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door