Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1496637
Yuki is getest dmv bioresonantie...het zou om een toxische belasting uit de omgeving gaan...uit de lucht.
Een belasting die zaterdag of zondag is ontstaan...

Na lang denken kwam ik erop dat ik de toilet het schoongemaakt met chloor en de trap met Andy lavendel...
En volgens de test is het de Andy lavendel  :o
(die gebruik ik normaal nooit...meestal groene zeep of Andy 'gewoon')

En ze dacht dat het zinvol zou zijn om de urine te laten checken bij de da.....
(neem aan dat ze die niet (kunnen) checken op toxische belasting?)

Ik heb em 2 tabletjes Apis gegeven.....wie weet wat de dosering is en hoe vaak ik het zou moeten toedienen??
Het lijkt nu in ieder geval niet nog dikker te worden... :-\
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1496695
vanaalst schreef: staat er geen gebruiksaanwijzing bij?
ik weet het niet meer. :-[
Heb even gebeld met de praktijk van Atjo Westerhuis, de dosering gevraagd, de raadzame actie overlegd en een afspraak gemaakt voor morgenochtend, met Atjo...om naar het totaalbeeld van Yuki te kijken (ook ivm zijn mobiliteitsproblemen).

Als ik nu zou gaan, krijgt hij of een prednisonprik of Apis. Het eerste wil ik liever niet en het 2e krijgt ie al... ::)
Dus, tenzij het erger wordt, nu even alleen de Apis.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1496718
oke, ik heb het in druppel vorm..
de laatste keer heb ik gentle wel een prednison injectie laten geven aangezien zijn tong ook dik werd, en dat vondt ik minder prettig..
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1496722
[quote="vanaalst"]
oke, ik heb het in druppel vorm..
de laatste keer heb ik gentle wel een prednison injectie laten geven aangezien zijn tong ook dik werd, en dat vondt ik minder prettig..
[/quote]
Ik hou Yuk ook goed in de gaten en als het erger wordt, of inderdaad zijn tong zwelt, dan race ik alsnog naar de da!! En dan mag er natuurlijk een pred.spuit in.  :-X
Door Robert & Mirjan
#1496827
ik heb zo iets gelijkend gehad met een pup van 5 mnd en dat waren een soort abcessen die in 3 uur tijd zo groot waren dat je zijn oog en bek niet meer zag. Hoe of wat het kan weet ik niet alleen dat de DA het heeft open moeten snijden. Dit heeft hij moeten doen voor de ademhaling dus let daar wel goed op.
Door Jojo
#1496845
Mijn beide bullen hebbeb ook al eens van die builenpestaanvallen gehad, meerder in een week zelfs! Nog nooit geen idee waar het van kwam, het leek wel in de lucht te hangen ::)
Maar ik gaf dan ook apis; ik heb het in korrelvorm en die los ik dan op in een doseerflesje. Gaf dat dan eerst 3 keer kort achter elkaar en dan elk uur. En dan nam het ook weer af gelukkig!
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1496850
[quote="Jojo"]
Mijn beide bullen hebbeb ook al eens van die builenpestaanvallen gehad, meerder in een week zelfs! Nog nooit geen idee waar het van kwam, het leek wel in de lucht te hangen ::)
Maar ik gaf dan ook apis; ik heb het in korrelvorm en die los ik dan op in een doseerflesje. Gaf dat dan eerst 3 keer kort achter elkaar en dan elk uur. En dan nam het ook weer af gelukkig!
[/quote]
Hoe ging dat dan precies /hoe zag dat er precies uit??  :-\
Door Jojo
#1496857
[quote="yuki11"]
Hoe ging dat dan precies /hoe zag dat er precies uit??  :-\
[/quote]
hih, dat is de naam die ik er aan gaf hoor, tis gekkigheid ;)
Het zag er zo ongeveer uit;
Afbeelding
Afbeelding
Dit was bij Zusje, zij had het vooral aan haar bovenkant, dr ogen, oren, flanken en dijbenen. Van JOey heb ik geen foto's maar die had het juist weer vooral aan de onderkant, lippen, hals, buik, binnenkant pootjes ???
Door Jojo
#1496860
Ow ja, Zusje leek er geen jeuk van te hebben terwijl Joey juist het idee gaf dat zn huid in de fik stond :'( Het gaf uiterlijk dus dezelfde bulten maar het verliep wat anders. Maar beide met Apis geholpen :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door