Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Ayra
#14708
Ik ben aan het rekenen geslagen ( :P) om te vergelijken hoeveel het kost om te Barfen met mijn kat en hoeveel het kost om kant en klaar te geven (Carnibest) Met mijn honden Barf ik ook al en voor de kat wil ik het graag gemakkelijk houden. DUs als het goedkoper of even duur is als Barfen wil ik hem graag op Carnibest over zetten. Maar nu zit ik even met de hoeveelheid voer, hoeveel geef je een Kat?
Door Paul_Barte
#14709
Ik ben aan het rekenen geslagen ( :P) om te vergelijken hoeveel het kost om te Barfen met mijn kat en hoeveel het kost om kant en klaar te geven (Carnibest) Met mijn honden Barf ik ook al en voor de kat wil ik het graag gemakkelijk houden. DUs als het goedkoper of even duur is als Barfen wil ik hem graag op Carnibest over zetten. Maar nu zit ik even met de hoeveelheid voer, hoeveel geef je een Kat?
Ongeveer 20 tot 30 gram vleesvoer per kilo kat per dag.
Door sylvia
#14710

Ongeveer 20 tot 30 gram vleesvoer per kilo kat per dag.
behalve als je een tijger hebt ;D
Door Ayra
#14711

Ongeveer 20 tot 30 gram vleesvoer per kilo kat per dag.
Oke, hetzelfde als bij hondjes dus :) bedankt!
Door Gaby
#14712

Ongeveer 20 tot 30 gram vleesvoer per kilo kat per dag.
Dat is wat ik ook een hele tijd aan mijn 4 katten gaf. Ik merkte echter dat dit veel te weinig was. Op een gegeven moment werden mijn katten hier veel te mager van.
Nu krijgen met z'n vieren een pond per dag, en dat gaat al een aantal maanden erg goed.

gr. Gaby
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door