Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#145319
Heb ik bij de slager een doos lamsharten gekocht en toen ik de doos openmaakte bleek het geheel aan elkaar te zijn gevroren. Ik heb het al 10 keer op de grond laten vallen maar er komt nog niet één hartje vanaf rollen >:( geen idee hoe ik dat van elkaar af ga krijgen zonder die hele doos te ontdooien :-\
Door gonny
#145327
Kettingzaag?????
Cirkelzaag?????
Hamer en beitel?????
Gebruikersavatar
Door Nitus
#145332
Heb je een hamer en een beitel (of een schroevendraaier)? Als je verdere instructies nodig hebt geef je maar een gil.
En ik zou het eerst een uurtje laten ontdooien, dan gaat het denk ik wel wat gemakkelijker.
Laatst gewijzigd door Nitus op za 14 aug 2004, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#145334
Nitus schreef: Heb je een hamer en een beitel (of een schroevendraaier)? Als je verdere instructies nodig hebt geef je maar een gil.
En ik zou het eerst een uurtje laten ontdooien, dan gaat het denk ik wel wat gemakkelijker.
ja ik had ook al aan een hamer en beitel geacht, even lenen bij de buurman die beitel ;D

ik ga dat eens proberen als het er een uur uit heeft gelegen.
Door Lizzy
#145339
Ik laat het altijd een minuut of 20 buiten de koeling en DAN laat ik het pletteren. Als dat niet lukt: schroevendraaier + hamer
Door Leo
#145340
hebben wij ook gehad, ik heb elke keer het geheel laten vallen op een betonnen vloer, dat ging goed!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#145345
Lizzy schreef: Leo gooit harder ;D
ja dus eigenlijk moet ik een man laten komen om te gooien ;D
meneer wilt u even met mijn hart gooien :o
Laatst gewijzigd door sylvia op za 14 aug 2004, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gonny
#145349
sylvia schreef:
ja dus eigenlijk moet ik een man laten komen om te gooien ;D
meneer wilt u even met mijn hart gooien :o
en dan wel zó dat het breekt hé!!!!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#145354
gonny schreef: en dan wel zó dat het breekt hé!!!!
ja anders heb ik er niks aan. ;D
Door Jolly
#145642
sylvia schreef:
Matrassen zijn in de aanbieding hoor Jol ;D
ja das wel een goed idee ;D :D
Door jeanne
#145820
hahahahahaaha

bekend probleem
ik laat die hartjes ook altijd op de betonnen garagevloer stuiteren in de hoop dat er een paar loslaten ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door