Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Danny
#1448460
Ik heb Gina begin dit jaar laten titeren voor Engeland, en laten enten met Nobivac. Als het goed is is die voor 3 jaar geldig.
Weet iemand 100% procent zeker of Engeland akkoord gaat met deze 3 jaar registratie?
Anders moet ik haar in januari weer laten enten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1448576
Danny schreef: Ik heb Gina begin dit jaar laten titeren voor Engeland, en laten enten met Nobivac. Als het goed is is die voor 3 jaar geldig.
Weet iemand 100% procent zeker of Engeland akkoord gaat met deze 3 jaar registratie?
Anders moet ik haar in januari weer laten enten.
Voor zover ik weet gaat Engeland akkoord met de 3-jarige registratie.
Door Wil
#1451333
Mijn honden zijn feb 2003 getiterd en we zijn in 2005 naar Wales geweest. Geen enkel probleem.

Volgende zomer gaan we weer; deze keer naar Lincolnshire.

Als je hond eenmaal getiterd is en de uitslag was goed dan moet je alleen wel zorgen dat je op tijd dus binnen de datum de nieuwe enting haalt want als je te laat bent moet je opnieuw laten titeren. Ook verplichten ze een klinisch onderzoek bij de Da maar dat stelt niet zo veel voor en tussen 24 en uiterlijk 48 uur van te voren een behandeling tegen wormen en teken door de Da want alles moet wel in je EU hondenpasport afgetekend worden worden.

http://www.defra.gov.uk/wildlife-pets/p ... /index.htm

Wil
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door