Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mister T
#14508
hoi allemaal!!!
Iene belde me vanmorgen met de vraag of ik ff aan jullie advies wilde vragen over het volgende;
Iene heeft een kat die bijzonder stressgevoelig is en nu dus,vlak boven de staart,helemaal kaal wordt.
Hij zit onder de wondjes en ziet er niet uit.
Nu wil Ien hem bach druppels geven;resceu remedy maar is dit goed en zo ja,hoeveel druppels dan?
Iemand nog een ander advies???
Door Mister T
#14510
Hai Liz,ok 4 druppels bach/water maar hoe vaak dan?
En of het kattebeest vlooien of volle anaalklieren heeft,weet ik niet,zal d'r zo ff bellen....
Alvast bedankt voor je snelle reactie  ;)(lijkt de overtoom wel  ;D)
Door Lizzy
#14511
Hoi Pam, Vier druppels op de tong van de kat en indien nodig herhalen na circa 10 minuten. Dit kun je best een paar keer per dag doen (2 a 3 keer) en een paar dagen achter elkaar. Binnen enkele uren tot dagen moet je wel verbetering merken, zou ik denken.
Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 25 jul 2003, 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique
#14514
hoi allemaal!!!
Iene belde me vanmorgen met de vraag of ik ff aan jullie advies wilde vragen over het volgende;
Iene heeft een kat die bijzonder stressgevoelig is en nu dus,vlak boven de staart,helemaal kaal wordt.
Hij zit onder de wondjes en ziet er niet uit.
Nu wil Ien hem bach druppels geven;resceu remedy maar is dit goed en zo ja,hoeveel druppels dan?
Iemand nog een ander advies???
RR is voor "noodgevallen" de naam zegt het al. Bij structurele problemen moet je proberen de oorzaak van het probleem te achterhalen en hier de juiste bloesem bij zoeken. RR mag je in geval van nood zo vaak geven als nodig is. Houd wel rekening met het hoge alcoholpercentage (27%) andersssss ;D

Afbeelding
Door Mister T
#14515
Wanneer wordt de pc van Ine hersteld? Dus wanneer komt ze hier terug? En hoe is het met Dikkie??

Groetjes,

Anna.
Hoi Anna,de pc wordt hopelijk volgende week dinsdag weggebracht en dan duurt het waarschijnlijk nog wel een weekje dus toch nog zeker anderhalve week zonder Iene...
Wat Dikkie betreft,hij gaat langzaam maar zeker achteruit,z'n pootjes/achterhand willen niet meer maar hij blijft vrolijk en gezellig,de ene keer werken z'n darmen weer beter dan de andere keer maar ik denk niet dat het nog erg lang zal duren....op een gegeven moment moet je zeggen;nu is het genoeg geweest maar ja....wanneer??
Door Jolly
#14516
och jeetje arme Ien, zich niet kunnen uiten via de barfplaats en dan zulk verdriet mee moeten dragen. Marieke is ookal zo'n geval, zij kan op de een of andere reden niet op sites komen en zoals sommige misschien wel door de mail van haar weten staat de datum voor Nikki nu vast.  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(  :'(
Door Jolly
#14518
Waarom iemand niet op Barfplaats zou kunen komen is mij nog steeds een compleet raadsel.......zelfs mij is het gelukt ;D
nee schat ze wil wel komen , maar der pc doet weer heel raar de mailtjes die ik krijg staan ook schots en scheef door elkaar enzo. Ze kan wel mailen maar niet internet goed op zeg maar.
Door Anna
#14519
Oh, dat is supererg van Nikki!  Ben echt geschrokken.  Ik kom ook eigenlijk niet meer op doggynet, maar zal er straks eens gaan kijken om Marieke sterkte te wensen.
Pam, wens ook veel sterkte aan Ine.  Wat een verdrietige toestanden allemaal!  Word er zelf ook helemaal down van.

Groetjes,

Anna.
Door ine
#14520
Hoi luitjes, heb dinsdag voor de stresskater cherry plum van bach gehaald. Helaas heb ik het hem nog niet kunnen geven, want meneer vond het nodig om een paar dagen op pad te gaan. Gelukkig heeft hij zich vannacht weer gemeld, want ik maak me elke keer zorgen, als hij zolang wegblijft!
Spike heeft geen volle anaalklieren, denk dat dat door zijn (b)arfleven komt ;) Vlooien heb ik bij geen van de katten gevonden, wat niet wil zeggen, dat hij er niet door gestoken zou kunnen zijn!
We gaan nu met de cherry plum aan de slag en hopen op een goed resultaat.
Allemaal dank, voor jullie medeleven!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door