Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door qyan
#1399
Hoi Wendy, wat een ellende... Wat zielig voor jou en Qyan... Zeg, kan Qyan misschien niet tegen kip ofzo?
Groetjes, Lizzy
vindt het zieliger voor qyan hoor.
of ie niet tegen kip kan?
lijkt mij dat als hij de kip en rijst versie van bibi kan verdragen dat hij geen probleem moet hebben met kip.
of ze moeten er stiekum gekookte kip in stoppen :-X ;D
misschien ligt het ook wel helemaal niet ana de nekken, maar zou niet weten waar het anders aan moet liggen.
het is echt weer zo´n deja vu met de eerste keer kippennekken.
Door Lizzy
#1400
Ja, dat kan ik me dus levendig voorstellen, dat je een deja vu hebt... Of het van de nekken komt weet ik natuurlijk ook niet, maar wat ik zo gek vind: als hij wel tegen Bibi kip&rijst kan, waarom dat niet tegen nekken? Ik bedoel, in de kip&rijst zit toch ook gemalen kippenbot? Gek he? Maar goed, ik kan me dus voorstellen dat je niet zit te springen om ooit nog eens te experimenteren...
Groetjes, Lizzy
Door qyan
#1401
Ja, dat kan ik me dus levendig voorstellen, dat je een deja vu hebt... Of het van de nekken komt weet ik natuurlijk ook niet, maar wat ik zo gek vind: als hij wel tegen Bibi kip&rijst kan, waarom dat niet tegen nekken? Ik bedoel, in de kip&rijst zit toch ook gemalen kippenbot? Gek he? Maar goed, ik kan me dus voorstellen dat je niet zit te springen om ooit nog eens te experimenteren...
Groetjes, Lizzy
dacht zelfs dat in alle versies gemalen kippenbot zat.
misschien dat ie het alleen gemalen kan verdragen ???
maar idd, of het er werkelijk aan ligt, blijft de grote vraag.
ga de da maar ff bellen want er kwam net weer water uit zijn kont.
volgens mij had ie onderhand wel leeg moeten zijn.
vindt dit were helemaal niets :'(
Door Lizzy
#1402

dacht zelfs dat in alle versies gemalen kippenbot zat.
misschien dat ie het alleen gemalen kan verdragen ???
maar idd, of het er werkelijk aan ligt, blijft de grote vraag.
ga de da maar ff bellen want er kwam net weer water uit zijn kont.
volgens mij had ie onderhand wel leeg moeten zijn.
vindt dit were helemaal niets :'(
Ik heb geen idee welke kippenbotten er in vermalen worden... Misschien heb je gelijk en kan hij het alleen gemalen verdragen. Ik weet eigenlijk niet hoe dat werkt. Ik zou dat toch vreemd vinden.. Hoe dan ook, het is weer reuze vervelend en naar en ik baal met je mee Wendy! Sterkte bij de DA!
Groetjes, Lizzy
Door qyan
#1403
ja, fijne da.
antwoordapparaat: de praktijk is gesloten.
kijk het nog wel ff aan, maar moregnochtend om 8 uur sta ik voor de deur want de aangewezen vervangers heb ik ooit al als DA gehad en die hoeven wij niet meer!!!
Door Eidos
#1404
Goh wendy wat rot dat het nou weer zo gaat :( Het ging net weer een beetje de goeie kant op... Ik kan me voorstellen dat je het zelf-inelkaar flansen voorlopig maar even laat, aangezien daar botten bijhoren.. Jammer maar ja als qyan het goed doet op de bibi, moet je het daar maar bijhouden. En misschien in de toekomst..???

Veel sterkte meis en geef qyan maar een lieve knuffel van me.. :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door