Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door macho0704
#140211
Mijn pup krijgt carnibest (al een tijd) en gaat daar super op. Hij krijgt zo zn avond portie, maar wilde weten of ik daar 2 runder tartaartjes door mag doen (niet gekruid) of breng ik dan het vv maaltijd uit balans??? Ze waren voor mij bedoeld, maar in deze hitte geen vlees trek. Oh ja, ze zijn rauw....
Gebruikersavatar
Door Angelique
#140213
Ik vind zomaar 2 ons vlees toevoegen in één maaltje erg veel. Geef dan alleen de tartaartjes of vervang het een met het ander. Morgen zijn die dingen ook nog wel goed, dus kun je er ook nog wel eentje bewaten als ontbijtje morgenochten.
Door macho0704
#140216
Angelique schreef: Ik vind zomaar 2 ons vlees toevoegen in één maaltje erg veel. Geef dan alleen de tartaartjes of vervang het een met het ander. Morgen zijn die dingen ook nog wel goed, dus kun je er ook nog wel eentje bewaten als ontbijtje morgenochten.
Hij krijgt 3 x pd 350 gr carnibest, heb voor nu 300gr over vandaar de vraag of er dan 1 tartaar tje bij mag en de ander dan morgenochtend
Gebruikersavatar
Door Angelique
#140219
macho0704 schreef:
Hij krijgt 3 x pd 350 gr carnibest, heb voor nu 300gr over vandaar de vraag of er dan 1 tartaar tje bij mag en de ander dan morgenochtend
Vandaag eentje erbij en morgen nog eentje lijkt me prima :D
Door macho0704
#140222
Nou heb voor de zekerheid maar een half gedaan om op 350 uit te komen, en ja dat was smullen!!
Ff iets anders: hoe krijg ik een foto bij mn tekst? T staat zo leuk en ook leuk te weten wat voor hond iemand heeft die reageert.
Bedankt

Melanie/Macho
Door willieD
#140444
macho0704 schreef: Mijn pup krijgt carnibest (al een tijd) en gaat daar super op. Hij krijgt zo zn avond portie, maar wilde weten of ik daar 2 runder tartaartjes door mag doen (niet gekruid) of breng ik dan het vv maaltijd uit balans??? Ze waren voor mij bedoeld, maar in deze hitte geen vlees trek. Oh ja, ze zijn rauw....
Voor een xtje maakt dat niet zoveel uit hoor,gewoon doen.
je maakt het meer uit balans als je het regelmatig doet. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door