Hij loopt achter op "schema" omdat hij een flinke ontsteking aan zijn tong heeft gehad (daardoor weer verschrikkelijk jeuk) en ik hem niet okee genoeg vond om te enten. Had ik nog even tijd om na te denken. ik kreeg in juli toen hij 1 werd al een oproep terwijl er in zijn entboekje 14-10-09 staat ?? Ik snap het niet.
Ik heb vandaag zijn ent-boekje er nog maar eens bij gepakt en als ik dan ent-schema's op internet zie klopt er denk ik niets van, van wat hij heeft gehad (of ik snap er niets van

op 5 weken
- Vanquard pup (CPV) volgens mij is dit tegen ziekte van Carre, parvo, infectieuze tracheobronchitis en para-influenza (uit de bijsluiter van internet stamt uit 1992)
- vanguard pup (DA2Pi) waar is dit dan tegen? ik dacht tegen parvo (ivm dit p) en ????
er staat omcirkelt nummer 1 en 3
op (ruim) 9 weken
- Nobivac KC kennelhoest?
- Nobivac Parvo-C parvo ?
- Nobivac Lepto weil?[/i
er staat omcirkelt nummer 6.7.8
op (ruim) 12 weken
-Novibac DHP Distemper (hondenziekte), Hepatitis en Parvo???
er staat omcirkelt nummer: 3.4.5 en 6
Klopt dit schema (vast niet) waar is hij tegen geent en hoe zou ik dit met een volgende pup anders kunnen doen? Is het normaal dat er zoveel tegen parvo word geent?
in het boekjes staat dat de laatste enting novibac DHP geldig is tot 14-10-09 maar dat is toch 3 jaar??
Ik denk eraan zelf alleen weil te enten, nu hoorde ik dat deze in het najaar eigenlijk niet veel nut heeft alleen in het voorjaar. Of ik ga naar tannetje om te laten titeren en voor uitgebreid advies omdat bikkel zo gevoelig voor alles is wil ik geen verkeerde keuze maken.
Alvast bedankt weer!!!!
Groetjes Diana