Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door _Sandra_
#1385995
Hallo,

er is eens ergens een merk entmiddel beschreven dat een langere tijd houdbaar is, dat je minder vaak de enting hoeft te herhalen (3 jaar meen ik).

Ik meende dat het een cocktail was, maar ik weet dat niet zeker.

Weet iemand dit?

Groetjes
Sandra
Laatst gewijzigd door _Sandra_ op zo 11 okt 2009, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1387354
Volgens mij kun je er rustig vanuit gaan dat alle entstoffen van welk merk dan ook een jarenlange werkingsduur hebben (behalve Weil en kennelhoest).
De enige die dat wettelijk mogen beweren zijn Nobivac en Vanguard, doordat ze dat wetenschappelijk (lees proefondervindelijk) bewezen hebben. Maar dat wil nog niet zeggen dat de entstof van andere merken minder lang werkzaam zijn.
Als het gaat om de datum in je boekje dan moet je dus kiezen voor Nobivac of Vanguard ;).
Door _Sandra_
#1389347
Ja, voor het boekje is dat toch handiger.

Zijn beide qua entstoffen gelijk? Voor welke ziekten werken ze bedoel ik?

Groet
sandra
Door _Sandra_
#1393682
Weet iemand de website van vanguard? Ik krijg hem niet te pakken, zou hen ook eens willen mailen over het entschema van vergelijken met nobivac.

Groet
sandra
Door Too
#1393873
_Sandra_ schreef: Weet iemand de website van vanguard? Ik krijg hem niet te pakken, zou hen ook eens willen mailen over het entschema van vergelijken met nobivac.

Groet
sandra
vanguard is van pfizer
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door