Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door nancy
#13671
Hallo,
Binnen een paar maanden hoop ik een eigen hondje te hebben. Zodoende ben ik nu al volop informatie aan het verzamelen o.a. over natuurlijke voeding en vlooien/tekenbestrijding enz. Daarover staan overigens veel interessante dingen op jullie forum, maar mijn vraag heb ik volgens mij nog niet gezien.
Het gaat om een halsband voor de hond die vlooien op natuurlijke manier bestrijdt door heel hoge tonen te verspreiden via een batterijtje en een heel klein doosje dat op die halsband vastzit. Ik ken dit systeem met hoge tonen wel voor muggenbestrijdingsapparaten die je in het stopcontact moet steken en ook muizen kunnen via zo'n apparaat uit huis geweerd worden.
De betreffende halsband zag ik bij een Kijkshopfiliaal voor ca. 15 Euro liggen. Er stond bij dat die hoge tonen absoluut niet schadelijk voor de hond waren (of de mens)
Heeft iemand ervaringen, goed of slecht met deze manier van vlooienbestrijding?  ???
Door Nelly
#13672
Hoi Nancy, om te beginnen welkom op dit forum, je kunt hier heel veel leren :D!
En wat die halsband betreft, 'k weenie hoor, heb m'n twijfels. Ga hier maar eens lekker overal rondlezen, o.a. bij vaccinaties, parasieten, wormen, en ik denk dat je heel andere, en ik denk betere anti-vlooien middelen tegenkomt!
Succes! Nelly.
Door lobbes
#13673
hoi hoi en een hartelijk welkom op deze site

ik denk dat het niets is !!

ik heb voor lobbes een tachyonen hangertje om en dat helpt goed

lees maar eens op de site van www.albat.nl onder het kopje dieren

het is teveel om hier uit te leggen

groetjes Ellen
Door nancy
#13675
Ellen,
Dank je wel voor de goede website-tip. Er staat zeker interessante informatie op. Ik kende die produkten helemaal nog niet hoewel ik best aardig thuis ben in de "alternatieve hoek", tenminste dat dacht ik.  ;)
Zo'n hangertje lijkt zeker een goede aanschaf.
groet,
Nancy
Door sylvia
#13676
dat is mij nou juist weer een beetje te zweverig (op die site) Ik gebruik niks en heb zeker al drie jaar geen vlo op mijn honden kunnen ontdekken,ik ontwijk dan wel plaatsen waar veel honden komen,en nu voor het eerst sinds jaren weer een kat dus deze zomer is het afwachten,maar in tachyonen hangers geloof ik niet zo erg.
hoi hoi en een hartelijk welkom op deze site

ik denk dat het niets is !!

ik heb voor lobbes een tachyonen hangertje om en dat helpt goed

lees maar eens op de site van http://www.albat.nl onder het kopje dieren

het is teveel om hier uit te leggen

groetjes Ellen
Door lobbes
#13677
hoi syl
je hoeft het ook niet te geloven, want het werkt !!
ik heb er al vele goede resultaten mee behaald ook de  cellen werken perfect ook bij dieren
ik heb er zelfs een in het waterflesje van mijn konijn zitten (dan zo'n cel) en ook in het water bij mijn vis
het water blijft ook schoner ra ra
??? ??? ??? ???  ???  ???
het werkt
groetjes ellen
Door sylvia
#13679
ben blij dat het werkt straling zal best effect hebben maar vooralsnog werkt de straling van mijn eigen dames schijnbaar ook voldoende om geen vlooien op te pikken ;D

en gefeliciteerd met je ster ;D ;D ;D
hoi syl
je hoeft het ook niet te geloven, want het werkt !!
ik heb er al vele goede resultaten mee behaald ook de cellen werken perfect ook bij dieren
ik heb er zelfs een in het waterflesje van mijn konijn zitten (dan zo'n cel) en ook in het water bij mijn vis
het water blijft ook schoner ra ra
??? ??? ??? ??? ??? ???
het werkt
groetjes ellen
#13680
Ellen...iemand die zo'n hangertje van 1 euro voor 23 euro kan verkopen is zonder meer een KEI te noemen!

Heb bij mijn honden (4 stuks) nog geen vlo of teek gezien dit jaar maar ik straal ze dan ook zelf in hè ;)
Door sylvia
#13681
;D ;D ;D ;D ;D ;D de broer van Yomanda ik wist het wel ;D
Ellen...iemand die zo'n hangertje van 1 euro voor 23 euro kan verkopen is zonder meer een KEI te noemen!

Heb bij mijn honden (4 stuks) nog geen vlo of teek gezien dit jaar maar ik straal ze dan ook zelf in hè ;)
Door ine
#13684
soms heb ik jaren geen vlooien en dan ineens een invasie (afgelopen zomer) tja, die éne keer in de zoveel jaar, die kom ik ook wel door!
teken? ach ja, die hebben ze ook een enkele keer. eruit halen en ontsmetten, klaar!
ik maak me er niet al te druk om en ga proberen wat met voeding te doen!
voor mij geen steentjes en piepdingen, want dan moet ik ze continue een halsband omdoen, daar houd ik ook niet van!
Door lobbes
#13685
nou hondenbaasjes hier is yomanda ellen weer  ;D ;D ;D
mijn lobbessie is echt een paar keer dood ziek geweest van een teek zijn hele hals zat onder de vlekken en korsten van het vele krabben van de jeuk
hij heeft dus lyme gehad en dat kun je meerdere keren krijgen ook honden  en nu gaat het veel beter met zo'n hangertje  dan moet er toch iets zijn toch???? in die 2 jaar dat hij dat om heeft heb ik er misschien een paar gezien  maar het is niet alleen voor teken en vlooien hoor   dat is eigenlijk een bijkomstigheid
groetjes van yomanda/ellen  ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door