zolang ''t in dit soort hoeveelheden gegeven wordt;
de meeste katten vinden 't vreselijk vies, en zullen na flinke drank-inname de volgende dag net als wij een flinke kater hebben...
houdt er rekening mee dat 't maar 'n klein lijffie is, misschien kun je de alcohol wat laten verdampen , door 't 10 minuten ofzo aan de lucht te laten verdampen...
wat 'k verder uit de bovenstaande link begreep:
~dat solidago wordt ontraden te gebruiken bij verminderd functioneren van nieren en/of hart
~ Men constateerde een verhoging van de geproduceerde urine van 27%.(betere doorspoeling) In een open studie namen 53 patiënten aan deel die leden aan ontstekingen van de urinewegen. Zij werden behandeld met een gestandaardiseerd plantenextract. Bij 76% van de patiënten verdwenen alle symptomen na de behandeling met het extract.
in 't byzonder bij aandoeningen zoals ontstekingen aan de urinewegen en nierstenen
Alle middelen die helpen bij nierproblemen zetten de nieren aan tot harder werken. Dat heeft tot gevolg dat in eerste instantie de kreatinine en ureumgehalte in het bloed kunnen gaat stijgen. Daarom moet je oppassen met katten met een zeer hoog ureum en kreatinine, zoals Nicky.da's wat Tannetje zei,...
Dat is de reden dat je in eerste instantie alleen infusen geeft om eerst de waarden naar beneden te krijgen.
Dat geldt voor Fortekor maar ook voor Solidago en Lespedeza. Dus ik zou niet met alles tegelijk beginnen maar heel voorzichtig met eentje tegelijk. Eigenlijk is het beter om eerst weer een keer bloed af te laten nemen om te kijken hoe de waarden geworden zijn.
Daarbij heb ik nu Benakor meegekregen (zelfde als Fortekor). Ik heb vandaag het eerste pilletje gegeven, wat altijd drama is want zodra ik haar pak voor zoiets wil ze al weg en dan zijn nageltjes erg scherp!
nu begin je dus wèl met Benakor + Solidago....