Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door choopy
#1353384
Wie weet een DA die titert??
Omgeving Dronten mag redelijk ruim genomen worden. Harderwijk, Zeewolde, Emmeloord, Kampen, Elburg etc is ook ok.
Ik heb er wel 1 in Lelystad gevonden, maar die vind ik errug duur. Ik heb al andere bedragen gehoord via dit forum.
Ik vind zo'n 280 euro voor 4 honden erg veel geld. Dat ben ik met enten nog niet eens kwijt.
Gebruikersavatar
Door kira
#1353581
Wij hebben omgeving NOP ook ruim genomen en zijn naar tannetje geweest. Twee honden waren we volgens mij rond de 70 euro kwijt, maar daar zat ook nog een halsband bij in (tja zo'n winkel met spullen).
Gebruikersavatar
Door choopy
#1353583
kira schreef: Wij hebben omgeving NOP ook ruim genomen en zijn naar tannetje geweest. Twee honden waren we volgens mij rond de 70 euro kwijt, maar daar zat ook nog een halsband bij in (tja zo'n winkel met spullen).
Waar zit Tannetje dan?? In haar profiel staat woonplaats Huissen en een site van Otterlo. Maar waar ligt dat??

Dat zijn wel even hele andere bedragen!!!
Gebruikersavatar
Door choopy
#1353798
Peter79 schreef: Otterlo ligt tussen Apeldoorn en Ede.
Is natuurlijk ook makkelijk ff te googlen. ;) ;) ;)

http://www.holistischedierenartsen.nl/p ... ontact.asp
Dank je, googlen is inderdaad wel makkelijk, maar aangezien mijn laptop gecrasht is en nu de pc van mn vriend gebruik, mag ik er niet altijd achter. Hij volgt momenteel een cursus en hefet storingsdienst, dus ik word er regelmatig achter wegggestuurd omdat hij weer wat moet opzoeken. Vandaar dat ik het maar ff gewoon vroeg ;)
Als het goed is, komt einde van de week mijn nieuwe laptop, kunnen we weer googlen.. :)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door