Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1326802
Gosjie, en ik maar voeren, voeren en voeren...en het ventje bleef maar mager, zie ik net een bewegend rijstekorreltje aan zijn poeperd.... :-X

Wat kan ik hem nu het beste geven???
Gebruikersavatar
Door koekje
#1326804
een goed giftig anti-wormmiddel. vraag eventueel aan je DA welke ook geschikt is tegen lintwormen en ga het daar halen. stronghold eigenlijk niet. neem geen exil oid, das iets te grote troep.
mss is milbemax wel goed (ik heb hier nog nooit lintwormen gehad en gebruik alleen soms een pipetje stronghold).
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1327152
Ik denk dat ik maar voor de milbemax ga....
Maar eerst maar een antivlooien middel, anders heeft ontwormen niet veel zin nie  :D
Door Lil
#1337628
yuki13 schreef: Na Bolfo Gold, nu Milbemax.....en dan moet ie weer helemaal het mannetje zijn ::)
Hier heeft Milbemax het kreng gedood, maar moest wel na x weken herhalen (zie verpakking) en toen kwamen gelukkig de eitjes die het kreng nog geproduceerd had voordat het het loodje legde ook (dood) eruit.

Even afkloppen dat is tot nu toe de eerste en de laatste keer geweest dat er vlooien waren en dat er lintworm was (en ik pas nooit meer op een boerderijhond)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door