Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Syran
#1301070
Ik volg met veel belangstelling de discussies over de inentingen.
Het liefst zou ik ze niet meer laten inenten, maar omdat de honden naar het pension gaan zijn we genoodzaakt ze toch af en toe te laten inenten.

Ik heb de weil onlangs apart laten zetten en aangegeven dat ik de rest van de coctail over een paar weken wil laten zetten.
Volgens onze da had ze hier dan geen oplosmiddel meer voor, omdat dit gevriesdroogd is, of ze zou nogmaals de weil moeten geven.

Om een lang verhaal kort te maken, wat kan er als oplosmiddel gebruikt worden voor rest van de inenting?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1301138
Syran schreef: Ik volg met veel belangstelling de discussies over de inentingen.
Het liefst zou ik ze niet meer laten inenten, maar omdat de honden naar het pension gaan zijn we genoodzaakt ze toch af en toe te laten inenten.

Ik heb de weil onlangs apart laten zetten en aangegeven dat ik de rest van de coctail over een paar weken wil laten zetten.
Volgens onze da had ze hier dan geen oplosmiddel meer voor, omdat dit gevriesdroogd is, of ze zou nogmaals de weil moeten geven.

Om een lang verhaal kort te maken, wat kan er als oplosmiddel gebruikt worden voor rest van de inenting?
Dat oplosmiddel moet zij apart kopen. Is wel lastig natuurlijk als jij de enige gebruiker bent :-\ Misschien is het een optie om even te gaan "shoppen" voor een da die het wel standaard in huis heeft.

Nogmaals Weil geven om reden dat je geen oplosmiddel hebt vind ik wel heel kort door het bochtje gedacht. Alsof het priklimonade is wat je erin stopt. :(
Door Syran
#1301156
Dank je voor de info.
Ik zal het aan haar doorgeven, maar ik vermoed dat ze het inderdaad niet alleen voor mij in huis zal halen. :D

Ik ga dan maar hier in de buurt rondbellen of anders kan ik altijd nog naar De Oase. Dat is van hieruit ook nog goed te doen.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1302460
aussie schreef: Dat is toch gewoon fysiologische zoutoplossing dacht ik ? Had ze dus ook infuusvloeistof kunnen gebruiken ;)
Dat weet ik niet helemaal zeker, staat niet duidelijk op het flesje. Toen het er nog niet was, gebruikte ik inderdaad altijd fysiologische.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door