Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door bloemetje
#1298395
Ik zit even goed in Danny zijn entingsboekje te kijken. Maar er staat zoiets vreemds.. Danny komt oorspronkelijk uit Zweden. Daar heeft hij kennelijk een Rabies enting gehad (dat is ok want we gaan dit jaar nog naar Spanje).

Nobivac Rabies gezet op 21-07-2008 geldig tot sept 2008!!

Dat is toch 3 jaar geldig??? Moet ik hem nu opnieuw laten vaccineren..  :-\
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1298407
Dat is wel heel kort. Misschien dat ze willen dat je een booster geeft, maar dan zou na drie weken logischer zijn.
Het kan ook zijn dat deze enting in Zweden maar voor een jaar geregistreerd is, maar dan zou hij juli 2009 weer moeten.
Door bloemetje
#1298412
Hitam schreef: Dat is wel heel kort. Misschien dat ze willen dat je een booster geeft, maar dan zou na drie weken logischer zijn.
Het kan ook zijn dat deze enting in Zweden maar voor een jaar geregistreerd is, maar dan zou hij juli 2009 weer moeten.
Dank je wel Tan.

Hij was toen 3 maanden oud is als ik goed reken.. Misschien dat dat helpt..

Ik zal hem dan binnenkort maar opnieuw laten vaccineren.. Wel balen, ik had gehoopt dat dat niet hoefde.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1298454
Dan zou ik toch nog even wachten tot 3-4 weken voor vertrek. Hoe ouder hij is hoe beter. Beter omdat zijn immuunsysteem beter ontwikkeld is en dus minder snel slecht reageert en ook voor een betere werking van de enting.
Door bloemetje
#1298469
Hitam schreef: Dan zou ik toch nog even wachten tot 3-4 weken voor vertrek. Hoe ouder hij is hoe beter. Beter omdat zijn immuunsysteem beter ontwikkeld is en dus minder snel slecht reageert en ook voor een betere werking van de enting.
Dat zal ik doen. Dan maken we er begin augustus van. Wel even in mijn agenda zetten ;).
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1298480
Ik vermoed dat de Zweden andere regels hanteren en dat ze na 1 jaar een nieuwe bloedtest c.q nieuwe vaccinatie willen.

Of die Da redeneert net zoals die van mij....je moet volgend jaar terugkomen voor een vaccinatie (maakt niet uit welke) en daarom zet ik overal een datum van 1 jaar bij :-X
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door