Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#1296781
Ik wordt knettergek van de teken. Nu heb ik ze gisteren de scalibor banden omgedaan, kan ik ze nu ook wassen met Espree Cedar Shampoo om de eerste 2 weken door te komen? Ik kon namelijk nergens meer scalibor shampoo vinden :-\ weet iemand of dat uit de handel genomen is?
#1296818
Cindy de Wolf schreef: Ik wordt knettergek van de teken. Nu heb ik ze gisteren de scalibor banden omgedaan, kan ik ze nu ook wassen met Espree Cedar Shampoo om de eerste 2 weken door te komen? Ik kon namelijk nergens meer scalibor shampoo vinden :-\ weet iemand of dat uit de handel genomen is?
Ja, dat is uit de handel, de scalibor shampoo wordt niet meer gemaakt.

Je zou ze de eerste 2 weken kunnen insprayen met espree knock out spray.
Door wenche
#1296984
Cindy de Wolf schreef: Ik wordt knettergek van de teken. Nu heb ik ze gisteren de scalibor banden omgedaan, kan ik ze nu ook wassen met Espree Cedar Shampoo om de eerste 2 weken door te komen? Ik kon namelijk nergens meer scalibor shampoo vinden :-\ weet iemand of dat uit de handel genomen is?
Ik weet niet waar je woont, maar op de praktijk waar ik gewerkt heb (tot gister) hebben ze nog wel 2 flessen scalibor shampoo staan
#1297034
wenche schreef: Ik weet niet waar je woont, maar op de praktijk waar ik gewerkt heb (tot gister) hebben ze nog wel 2 flessen scalibor shampoo staan
In Den Haag, zou je ze op kunnen/willen sturen? Ik betaal uiteraard vooruit.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door