Vlees en vis en prooidieren gaan er wel prima in.
Zijn er ook goedkope apparaten om vleesbot mee te malen?

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Sher schreef: Dan ga ik toch over een handmolen denken. Is dat een beetje goed te bedienen en waar heb jij die gehaald?ja, valt echt reuze mee. zelfs ik kan goed met de molen overweg. de vleesbotjes wel goed voorhakken en met 2 handen draaien, maar t lukt wel. zelfs zonder ineens in popeye te transformeren.
koekje schreef: ja, valt echt reuze mee. zelfs ik kan goed met de molen overweg. de vleesbotjes wel goed voorhakken en met 2 handen draaien, maar t lukt wel. zelfs zonder ineens in popeye te transformeren.Het kost je alleen je aanrechtblad
die van mij komt van een webshop in denhaag (ze hebben er ook een gewone winkel met kookspullen). duikelman in a'dam heeft ze ook, maar die waren daar wel een stuk duurder.
koekje schreef: ja, valt echt reuze mee. zelfs ik kan goed met de molen overweg. de vleesbotjes wel goed voorhakken en met 2 handen draaien, maar t lukt wel. zelfs zonder ineens in popeye te transformeren.Volgens mij heb ik ze gevonden! Ze hebben alleen zo veel verschillende. Welke zou ik moeten hebben voor vleesbotjes voor één kat.
die van mij komt van een webshop in denhaag (ze hebben er ook een gewone winkel met kookspullen). duikelman in a'dam heeft ze ook, maar die waren daar wel een stuk duurder.