Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#122936
Hallo is er NU iemand die mij raad kan geven. Ik heb hier weer 2 verse pensen liggen die ik aan het klein snijden ben.Nou vind ik dat er wel heeeeeeel veeeeeel vet aanzit.Geven jullie dat ook aan de honden ??? ???
LIZZYYYYYYYYYYYY PAULLLLLLLLLLLLLLl
Laatst gewijzigd door *Lia* op wo 07 jul 2004, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#122945
Niet te klein snijden hoor! Laten die rakkers maar lekker rukken en sleuren aan de pens ;D! En ja, dat vet geef ik ook aan mijn honden! Dat is prachtig "droog" vet zoals ik dat noem en geen van mijn honden heeft er ooit diarree van gekregen!
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#122949
Bedankt Lizzy. Ik vind het wel veel maar dan verdeel ik het wel over de zakken die ik maak. Er zitten nu ook van die licht roze flubbertjes aan,uch wat zijn die glibberig bah.Ik maak zakken van 6 lappen 1 grote voor Shester en 5 kleinere voor de Shelties :D :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#122958
Lizzy schreef:

Huh? Moet je spugen?
Nee hoor, maar ik wilde wat zeggen, maar toen zag ik dat alleen jij en Paul gevraagt waren, vandaar :P
Door Lizzy
#122960
Angelique schreef:

Nee hoor, maar ik wilde wat zeggen, maar toen zag ik dat alleen jij en Paul gevraagt waren, vandaar :P
:P

;D
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 07 jul 2004, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#122981
Och Angelique natuurlijk mag jij het ook zeggen hoor.Sorry als je je gepasseerd voelt, dat was absoluut niet mijn bedoeling :( :( Dus leef je uit ik ben er klaar voor ;)
Laatst gewijzigd door *Lia* op wo 07 jul 2004, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#123037
An schreef: ok mag ik ook dan?

Lekker bij doen dat vet!!! ;D




Heb ik gedaan,maar het was echt veel.Ook heb ik zakjes gemaakt met alleen dat vet,dan kan ik ,als ze geen pens krijgen, af en toe zo'n zakje met vet verdelen onder de hondenkinderen. :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door