Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1221561
Ik wil Moyra dit voorjaar alleen Weil laten geven. Wat voor oplosstof zou een da. dan kunnen gebruiken? Ik wil er dus geen Parvo bij.

Volgende week mag ze voor controle na de sterilisatie en er werd al fijntjes opgemerkt dat ze wat achter liep met de vaccinaties. Dat klopt, zei ik.  ;) 
Nieuwe da, nieuwe kansen; meteen maar eens informeren of ze Nobivac DHP spuiten; iets anders gaat er volgend jaar niet in.  :D

Nu wil ik haar dus straks wel de Weil laten geven maar sta natuurlijk weer met de mond vol tanden als de da zegt dat die vaccinatie alleen maar in combinatie met Parvo kan.  :-\  (misschien doen ze ook helemaal niet moeilijk hoor, maar ik ben graag voorbereid....)
Vandaar dat ik graag zou willen weten welke oplosstof er dan gebruikt wordt bij alleen een vaccinatie met Weil?


En is het verstandig om dit ong. 10 dagen na de sterilisatie al te doen, of kan ik beter nog een maandje wachten?
#1221592
Lizzy schreef: Weil is een losse enting + oplos-stof. Ik heb me ook een keer vergist en dacht dat Weil zonder oplosstof kwam maar het is de DHP die zonder oplosstof komt. En daar gebruiken ze dan vaak de Weil enting als ook oplosstof voor de DHP.
Ah, ok! Via de zoekfunctie had ik het idd zo begrepen, maar ik hoef me dus geen zorgen te maken. ;)

Dank! :)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door