Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Hobbes
#1211624
Hoi

Weet iemand hoe het nu staat met de onderzoeken naar de titertest Vacci Check (Puur Natuur was terughoudend geworden met de levering, omdat er meer onderzoek nodig was:  http://www.nmlhealth.com/c,,52,/VacciCheck.aspx

Maar hoe staat het er nu voor? Kan mijn dierenarts eraan komen en wordt de titertest nu als betrouwbaar gezien?

Ik kan het misschien beter aan Puur Natuur zelf vragen, maar hier is ook vast belangstelling. Misschien staat het al ergens op Barfplaats?

Ik sprak vandaag mijn dierenarts: hij had op mijn verzoek geïnformeerd naar titertesten en had gehoord dat die 300 a 400 euro kosten. Dat zal dan wel die titertest zijn die ze in Utrecht bij diergeneeskunde doen, dus niet de Vacci Check(?)
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1212085
De test is overgedaan bij het laboratorium van Intervet, producent van de Nobivac vaccins en toen kwam er uit dat de test wel betrouwbaar is. Er heeft op de site van NML Health (voorheen Puur Natuur) een artikel gestaan van Egberink daarover.
Klaarblijkelijk hebben ze de studentes die het onderzoek deden ook de laboratoriumtests laten doen en is daar iets fout gedaan.
Het lastige is dat dierenartsen vaak wel onthouden dat het niet klopte, maar als het tegendeel wordt bewezen missen ze dat.
Door Jolly
#1213026
Hitam schreef: De test is overgedaan bij het laboratorium van Intervet, producent van de Nobivac vaccins en toen kwam er uit dat de test wel betrouwbaar is. Er heeft op de site van NML Health (voorheen Puur Natuur) een artikel gestaan van Egberink daarover.
Klaarblijkelijk hebben ze de studentes die het onderzoek deden ook de laboratoriumtests laten doen en is daar iets fout gedaan.
Het lastige is dat dierenartsen vaak wel onthouden dat het niet klopte, maar als het tegendeel wordt bewezen missen ze dat.
beetje lullig.

Vaccicheck is dus gewoon goed. pUNT
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door