Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door 1eboa
#1184804
In Onze Hond nr 3 staat een artikel over dit onderwerp bij spreekuur, dit is zeker de "moeite" waard om te lezen. Preventieve maatregelen zijn o.a geef geen rauw vlees aan honden en katten, was je handen na contact met honden en katten enz. Als je het ontwormingsschema volgt is je pup/hond met 6 maanden 8x ontwormd, daarna is het advies 4x per jaar. Behandel "besmette" honden en katten met Drontal.
Boven dit artikel staat wie de tekst heeft geschreven en van wie de illustraties zijn. Helaas zijn ze een ding vergeten te vermelden n.l wat een wormenkuur teweeg brengt in een hondenlichaam en dat preventief ontwormen niet bestaat, het is een advertentie van Bayer
Door Lizzy
#1184814
Ik geloof niet dat het een advertentie is. Want het is een "spreekuur" artikel. Maar ja gut, de schrijfster van het artikel werkt natuurlijk wel bij Bayer en natuuuuuurlijk vindt zij dat je er 4 keer per jaar Drontal in moet kieperen, in je hond en kat! Dat is goed voor haar bonus!

Veerle Lenaerts
Press Relations Manager
Bayer HealthCare
Louizalaan 143
1050 Brussel
Door Odin
#1186468
voor mijn hond laat ik tegenwoordig ontlastingsonderzoek doen bij "Het Woud" , alles prima in orde, er komt geen wormpil meer in.
Door vagebond
#1186565
Ik ook. Dit zijn wel een soort verkapte reclame stukjes in die bladen. Bayer heeft een advertentie erin staan waarschijnlijk en mag dan een artikel gratis plaatsen. Wat een bullshit toch weer.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door