Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#1179801
*Dorothea* schreef: Begrijp ik nu goed dat hij 2 keer per dag prednoral krijgt?  :-\
Nee, ik denk niet dat er teveel tijd tussen zit. Ik snap de dosering niet helemaal, het is de bedoeling om 1 keer per dag en dan 's ochtends alle tabletten te geven.

Heel goed, vraag alles wat je weten wilt. Er moet een diagnose komen.
Hij moet de 2 tabl. dus tegelijkertijd krijgen? Dat is er niet bijgezegd; waarschijnlijk doen wij het dan gewoon fout.  :-[


Edit: Maar, als ik het goed begrijp zou dat niet zoveel invloed moeten kunnen hebben met de hoeveelheid die hij nu al gehad heeft.
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op zo 15 feb 2009, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1179813
tristan schreef: Hij moet de 2 tabl. dus tegelijkertijd krijgen? Dat is er niet bijgezegd; waarschijnlijk doen wij het dan gewoon fout.  :-[


Edit: Maar, als ik het goed begrijp zou dat niet zoveel invloed moeten kunnen hebben met de hoeveelheid die hij nu al gehad heeft.
Kan zijn dat jouw dierenarts andere doseringen hanteert, dat gebeurt wel vaker. Maar de dosering hoort 1 x daags te zijn
http://repertorium.fidin.nl/index.cfm?o ... uctid=2507
Het maakt wel verschil, je geeft dan in 1 keer een hele hoge dosis, dat heeft veel meer effect.

Barfplaats wordt gesponsord door