Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door dogsunlimited
#1156393
Ik denk dat je hiervoor beter contact op kunt nemen met dierenartsen die hier daadwerkelijk ervaring mee hebben en er speciaal voor naar Engeland gaan.

Als je Leida Visée mailt, dan krijg je echt prima duidelijke antwoorden op al je vragen.
http://www.chironzeist.nl/

Een nosode Weil is qua immuniteitsafbraak veiliger dan een enting. De daadwerkelijke werking van de nosode is net zo omstreden als de enting zelf.
Door dogsunlimited
#1158872
Errrug interessant, Tannetje. Het sterkt me alleen maar meer om door te gaan op de nosodes.
Dit is de eerste positive result case dat ik heb gelezen. Bedankt daarvoor! :)
Door conleeuw
#1159514
zijn er nosode's beschikbaar voor Lepto in nederland?

en voor de cubaanse homeopaten..... malaria kan nog een oplossing gebruiken ;)
Door Lizzy
#1160026
conleeuw schreef: zijn er nosode's beschikbaar voor Lepto in nederland?

en voor de cubaanse homeopaten..... malaria kan nog een oplossing gebruiken ;)
Leida Visee heeft ze zeker. Tannetje misschien ook?
Door dogsunlimited
#1160083
Lizzy schreef: Leida Visee heeft ze zeker. Tannetje misschien ook?
Ja, Leida heeft volgens mij ook alle nosodes, maar zover had ik niet doorgevraagd. Ging mij om de Lepto.
Den Hoed (Eric Laarakker) doet ontstoren met nosodes, dus enten en tegelijkertijd nosodes. Ook voor de Lepto, maar daar heb ik niet zo'n lekker gevoel bij.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1160406
Ik heb zowel ziekte- als entingsnosodes.
Ik denk alleen dat die werking van de nosodes pas echt goed is in besmet gebied. Chris Day heeft zo'n onderzoek wel eens gedaan met kennelhoest nosodes in besmette kennels en dat werkte goed. Ik ken andere dierenartsen die kennelhoest nosodes gebruikt hebben in plaats van de gewone enting en dat werkte niet zo goed.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door