Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door avalon
#115393
Door de storm zijn er hier vogeltjes uit het nest gewaaid en half dood op de grond gevallen, nu zag ik natuurlijk weer te laat dat Avalon al met het verwerken van zo'n beestje bezig was, omdat ik met Angie bezig was zo'n beesie uit haar bek te krijgen. Toen ik Avalon erop aansprak had Angie er weer een. Ik weet niet of dit kwaad kan, ze hebben dus zo'n beestje half op. En dat terwijl ze eendagskuikens niet lusten ???. Ik twijfel nl of de vogeltjes dood waren. Vorige week had Angie een dode mol waar ze mee liep te sjouwen, ik heb het niet zo op die dode beesten. Voorkomen is natuurlijk beter, maar in zo'n geval zijn ze wel zo supersnel. hap, slik, weg. Zou het kwaad kunnen?
Door gertie
#115449
Ik denk dat het niet z´n kwaad kan, of ze nu zo´n jong vogeltje eten of een eendagskuiken zal niet zoveel uitmaken voor ze. De vogels overleven het toch niet als ze uit het nest zijn geblazen ;) In iedergeval vonden ze de vogeltjes wel lekker ;D Voor een beest wat ze dood vinden zoals de mol is het weer een anderverhaal waar is hij aan doodgegaan :-\
Door Lizzy
#115529
Ik vind het wel sneu voor de vogeltjes, maar nee, ik denk niet dat dit kwaad kan. Ik weet het wel zeker eigenlijk.
Door tieneke
#115640
De lieverdtjes van mij hadden er 3 achter elkaar gevonden ;)
Gelukkig alleen mee gespeeld,ze waren morsdood in ieder geval.....
Door avalon
#115944
Ik heb niks aan ze gemerkt, dus het zal wel goed zijn dan. Alleen zijn ze wel goed aan het snuffelen nu op de plek waar ze de vogeltjes gevonden hadden ;D, dus schijnbaar waren ze wel lekker. Ik verwacht nu ook geen rare dingen meer wbt de vertering van die vogeltjes.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door