Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Indy
#114746
Jaja eindelijk was het zover voor Indy, we hadden eindelijk de bestelde nekjes en ik vond het doodeng om ze te geven, maar ze vond ze heerlijk!!
Ze deed er heel rustig mee en ging netjes erop staan kauwen (pas toen ik `m losliet want dat durft ze niet als mij hand in de buurt is)
Na nummer 1 liep ze meteen achter me aan de keuken in voor nummer 2 en dat voor een hond die nooit moeite wil doen
Ik vond het heel eng, maar mijn slechte eter zo te zien genieten maakt een hoop goed

Ze heeft er nu 3 gehad, maar hoeveel mag ik aan d'r geven??
Het is een extraatje naast de kvv, maar met d'r lijn hoef ik geen rekening te houden want ze zou nog wel wat aan mogen komen (ze weegt nu 40 kilo)
Door 202spots
#114765
Indy schreef: Jaja eindelijk was het zover voor Indy, we hadden eindelijk de bestelde nekjes en ik vond het doodeng om ze te geven, maar ze vond ze heerlijk!!
Ze deed er heel rustig mee en ging netjes erop staan kauwen (pas toen ik `m losliet want dat durft ze niet als mij hand in de buurt is)
Na nummer 1 liep ze meteen achter me aan de keuken in voor nummer 2 en dat voor een hond die nooit moeite wil doen
Ik vond het heel eng, maar mijn slechte eter zo te zien genieten maakt een hoop goed

Ze heeft er nu 3 gehad, maar hoeveel mag ik aan d'r geven??
Het is een extraatje naast de kvv, maar met d'r lijn hoef ik geen rekening te houden want ze zou nog wel wat aan mogen komen (ze weegt nu 40 kilo)
Fijn dat ze het lekker vind en dat ze er goed op kluift inplaats van ze op te zuigen.
Kippenekjes zijn vrij klein,en als ze alleen als extraatje worden gegeven dan zit je wel goed met 'n stuk of 2-3 denk ik.
Je kan ze ook even wegen om te kijken hoeveel gram extra ze naast de kvv er dan bij krijgt.
Door Indy
#115048
Dankjewel voor je reactie

Ging ze vanavond trouwens in porties verdelen...zaten er nog een paar koppen aan :o dat was echt te veel voor mijn beginners maag :-X
Door Lizzy
#115097
Ja, dat gebeurd regelmatig, dat de koppen er nog aan zitten. Ik vind dat ook afcshuwelijk! Maar goed, Leo geeft ze gewoon aan de honden hoor...... :-X. En die zijn dol op koppen..... :-X

Ik zou overigens niet elke dag nekken gaan geven, naast het KVV. Want je voegt toch extra vlees en bot toe. Je kunt ook 1 maal per week bijv. een ontbijtje geven van alleen kippennekken (en dus geen KVV). Of een paar maal per week wat extra nekjes.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door