Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#111333
Ik heb zaterdag deze zaag gekregen!!
Afbeelding
http://www.blackanddecker.com/ProductGu ... x?PID=6237

Voor iedereen die zelf botten wil doorzagen kan ik deze zaag beslist aanbevelen!!!
Er zitten 3 verschillende zagen bij,maar ik heb de grote gebruikt.
Ik heb het uitgeprobeerd om 'n grote poot in de lengte door te zagen,zodat ze het merg eruit konden krijgen,en ik heb net 'n halve lamskop(bevroren) door de helft gezaagd!!!
Werkt perfect!!! ;D
Oh..je kan beter de bot of kop in de werkbank schroefbank zetten.
zo'n klem ding waar je 't tussen vast zet.
Door Lizzy
#111371
Hahahaha, de kop op de bankschroef....! Ja Dory, DAAR wil ik een foto van! Ik denk dat dat heeeel leuk staat op BarfClub ;D.

Maar goed, ik MOET ook zo'n zaag! Leeeeoooooooo!!!!
Door ine
#111391
Lizzy schreef: Hahahaha, de kop op de bankschroef....! Ja Dory, DAAR wil ik een foto van! Ik denk dat dat heeeel leuk staat op BarfClub ;D.

Maar goed, ik MOET ook zo'n zaag! Leeeeoooooooo!!!!
Ga je ook lamskoppen geven, Lizzy ;) ::)
Door Leo
#111397
202spots schreef: Ik heb zaterdag deze zaag gekregen!!
Afbeelding
http://www.blackanddecker.com/ProductGu ... x?PID=6237

Voor iedereen die zelf botten wil doorzagen kan ik deze zaag beslist aanbevelen!!!
Er zitten 3 verschillende zagen bij,maar ik heb de grote gebruikt.
Ik heb het uitgeprobeerd om 'n grote poot in de lengte door te zagen,zodat ze het merg eruit konden krijgen,en ik heb net 'n halve lamskop(bevroren) door de helft gezaagd!!!
Werkt perfect!!! ;D
Oh..je kan beter de bot of kop in de werkbank schroefbank zetten.
zo'n klem ding waar je 't tussen vast zet.
Das mooi, maar istie ook nog een beetje schoon te maken? ik weet namelijk dat mijn vrouw daar wel prijs op stelt als dat het geval is ;D m.a.w is het niet zo dat na het zagen van een bot of ander dierlijk product de hele machine uit elkaar gehaald moet worden om het bloed van de tandwielen af te krijgen? ::)
Door tieneke
#111412
Lizzy schreef:

Maar goed, ik MOET ook zo'n zaag! Leeeeoooooooo!!!!
Oh,oh,Lizzy wordt nu echt gevaarlijk! :o :o ::) ::)
Door Lizzy
#111421
Leo schreef:

Das mooi, maar istie ook nog een beetje schoon te maken? ik weet namelijk dat mijn vrouw daar wel prijs op stelt als dat het geval is ;D m.a.w is het niet zo dat na het zagen van een bot of ander dierlijk product de hele machine uit elkaar gehaald moet worden om het bloed van de tandwielen af te krijgen? ::)
Gatverdegatver :-X
Door 202spots
#111523
Leo schreef: Afbeelding
Das mooi, maar istie ook nog een beetje schoon te maken? ik weet namelijk dat mijn vrouw daar wel prijs op stelt als dat het geval is ;D m.a.w is het niet zo dat na het zagen van een bot of ander dierlijk product de hele machine uit elkaar gehaald moet worden om het bloed van de tandwielen af te krijgen? ::)
Deze MOET je gewoon hebben Leo!!
Er zitten 3 verschillende zagen bij:
Large capacity wood cutting blade, metal cutting blade, and curved cutting blade - for a variety of applications

De zaag die je in de foto ziet, is ong.16 cm lang en
kan heeeeeeel makkelijk vanaf de motor gedeelte gehaald worden.
(De 2 andere zagen zijn de de helft korter)
Wanneer je de zaag eraf/eruit gehaald heb dan kan je 't onder de kraan schoonmaken.
Ik heb IN de zaag/motor/handvat gedeelte niks geen spetters of bottensplinters gevonden...
Op de grond en op de werkbank komt er WEL wat van 't
bottenzaagsel terecht,maar NIKS in de machine gedeelte zelf,dus ook niks schoon te maken.. ;D
En tandwielen??? Die zitten toch alleen in 'n kettingzaag???

Zeg maar tegen de 4legged kids dat je DEZE zaag voor Vaderdag wil hebben!!! ;D ;D
Door Janet
#111642
Ah joh Leo... doe niet zo moeilijk. Een hondje mag ze al niet, dus gun haar deze zaag ;D.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#112102
Janet schreef: Ah joh Leo... doe niet zo moeilijk. Een hondje mag ze al niet, dus gun haar deze zaag ;D.
en wie weet hoe snel dat puppy er dan toch nog komt :o ;D
Door Lizzy
#112224
Ja Le, vind ik ook, geef me nou toch gewoon die zaag! ( :-X Ik heb belooft dat ik 1 jaar lang niet over puppies zeur).
Door Janet
#112235
Leo, geef Lizzy nou gewoon die zaag... of een puppy (of allebei). Ik heb namelijk niet beloofd dat ik een jaar niet over puppies zeur ;D.
Door 202spots
#112241
Lizzy schreef: Ja Le, vind ik ook, geef me nou toch gewoon die zaag! ( :-X Ik heb belooft dat ik 1 jaar lang niet over puppies zeur).
Lizzy...JIJ moet 'm voor Leo kopen!!! ;D ;D
Mooi kadootje voor Vaderdag!!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door