Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door madonna
#109347
Hoe kan je een teek nou het best bij mensen verweideren.
Doe je dit net als bij honden gewoon met de teken pen.
Wie kan mij dat vertellen wat je het best kan doen.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#109360
Ja, hetzelfde als bij de hond. Je kunt een tekentang gebruiken, maar ikzelf doe het altijd met m'n vingers. Niet verdoven en na het verwijderen het plekje goed ontsmetten.
Door Mister T
#110597
Gewoon met je vingers of een tangetje,ik heb ooit 's zo'n beest achter de oor van een vriendje van mijn zoon weggehaald...en net nog een gevecht geleverd met zo'n snertbeest bij Tim op z'n kop >:( was trouwens een hardnekkig geval,z'n kop bleef er nog in :-\ maar goed,ik heb 'm gevangen en daarna ontsmet,nu heeft Tim een gaatje ;D gelukkig is dit pas de 2e teek die Tim heeft opgelopen....rotdingen vind ik het >:(
Door ine
#110757
sylvia schreef: ik heb er ooit 1 afgehaald bij onze afghaan........ik hoop dat het daar bij blijft ook ;D
Ben bang, dat dat bij hopen blijft. Als je regelmatig met de honden wandelt in bos en duin, kun je er zeker van zijn, dat de honden er toch een paar op zullen doen!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#110763
Ine schreef:
Ben bang, dat dat bij hopen blijft. Als je regelmatig met de honden wandelt in bos en duin, kun je er zeker van zijn, dat de honden er toch een paar op zullen doen!
schijnbaar niet dus, en eigenlijk hoop ik het zo te houden,ik hoor hier ook iedereen klagen ,ik loop daar ook met de honden en tot op heden niente, alleen vlooien met Donna, daar wordt ik moedeloos van, ga ik trainen heeft ze vlooien,ga ik naar de dijk komt ze terug met vlooien,van de show idem dito :-\ en ze zit volop in de frontline :'(
Door ~anna~
#110944
Jaren geleden had mijn dochter een teek toen hadden we nog geen hond we zijn toen naar de eerste hulp gegaan want ik dacht het moet er goed uit gehaalt worden.
De verpleegkundige komt met een pincet en haalt de teek eruit helaas bleef de helft zitten.Dokter erbij nou zegt hij niks aan te doen laat de rest maar zitten anders maak je het alleen maar erger.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door