Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door laura
#108763
Ha ha, Tosca kregen we maar niet aan de vis.
Blikjes vis vind ze heerlijk, maakt dan niet eens uit welke vis.
Vers wilde ze maar niet aan beginnen, ze liet het gewoon liggen. Gisteren bestond haar maal uit een handjevol overgebleven gekookte snijbonen van ons, 200 gram groentemix met nootjes en 400 gram diepvries koolvis.
Alles wat wij eten vind ze verukkelijk, de snijbonen waren meteen weg dus. Vervolgens werd alle vis uit de bak gekieperd en begon ze aan de groentemix :o. Niet te geloven, dat wilde ze nooit hebben mits gemixd. De vis wilde ze nog steeds niets van hebben. Ik heb t weggezet en het om 20.00 nog eventjes weer aangeboden.... Ze keek me aan of ik haar wilde vergifitgen. Ik ben lekker naar bedje gegaan, en Richard heeft het om 24.00 nogmaals aangeboden. Ze begon met lange tanden totdat ze d smaak te pakken had.....
Bij het laatste stukje dacht Richard dat ze het al op had en wilde de bak weghalen. Er werd zowaar gegromd! Met andere woorden de vis werd gewaardeerd!!!!!

Niet te geloven, ik ben helemaal blij!
Nummer 1, vis uit blik is veel duurder als de koolvis en vis uit blik zie ik niet als verse vis!

Mijn dag is weer helemaal goed!
Laatst gewijzigd door laura op vr 11 jun 2004, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#108786
Hoi Laura, ja, ik denk dat veel honden het moeten leren eten. En sommige honden blijven het goor vinden hoor.

Mijn hond Brutus ging eerst uitgebreid in zijn hele sardien liggen rollen :-X.... Twee dagen later stonk hij nog naar rauwe/dooie vis! Ik heb de vis toen eerst in stukken gesneden en gemengd met groente en een blikje vis. Toen kreeg hij het door en nu vind hij het lekker.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door