Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nessie
#107514
Hallo,

ik heb jullie antwoord gelezen ik ga zeker bij de makro eend halen. nu had ik gelezen op de site dat zeewier goed was. Dus ik heb zeewier lopen verzamelen vandaag, ik was toch op het strand.Ik heb het veel keren gewassen en nu ligt het te drogen. Nu drong het tot mij door dat jullie misschien zeewier bedoelen uit een ander land....? Is de zeewier die wij hebben ook goed? ( en waar was het ook al weer goed voor) ::)
Nu moet het zeker gemalen worden en door het eten gegooid worden.

ik wacht nog maar even af.

Groetjes van vanessa
Gebruikersavatar
Door Angelique
#107520
Durf niet te zeggen of vers zeewier ook goed verdragen wordt. Ik gebruik altijd Ijslands zeewier wat kant en klaar gedroogd en gemalen in een zakkie aangeleverd wordt (gemak dient de mens LOL)
Door 202spots
#107522
Vanessa niet alle zeewier kan worden gebruikt,er zijn heel veel verschillende soorten.
tik anders op google om er wat meer over te lezen.
Zelf gebruik ik altijd de tot poeder gemaken Kelp.
Kelp heeft 'n hoog jodium gehalte en veel mineralen en vitamines,en ondersteund de schildklier functie.
Door Lizzy
#107591
Ja jeetje, ik zou het ook niet weten of je dit kunt gebruiken.... Ik gebruik namelijk kant-en-klaar zeewier uit de reformwinkel (japans zeewier zoals Ao Nori)....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door