Helaas helaas is mijn moeder zo eigenwijs als dikke str*nt en wij botsen nogal eens wat meningen betreft. Zeg ik A- dan zegt zij B en andersom. (maar het is een heerlijk mens hoor, zou niet weten wat ik zonder dr moest

Ik ben nogal fanatiek in alles wat op het moment met barfen te maken heeft en ik denk dat ze helemaal gek wordt van mijn enthousiasme en daarom bij hoog en laag volhoudt dat zolang ze al dieren heeft, haar beesten het goed doen op brokken.
(het lijkt wel alsof ze het als een persoonlijke aanval op haar zelf vind, zo van: ja maar, ik heb al jaaaaren het beste voor gehad met mijn dieren en nu beweer jij ineens dat ik dat niet heb gedaan ofzo..)
Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, haar kittens eten heel slecht brokjes, maar daarentegen vreten ze zich helemaal de pleuris in van dat zoute natvoer.
Ik had laatst voor haar een zakje met allerlei dingetjes van hier uit de vriezer meegenomen. Wat kleine visjes, eendagskuikens, verschillende soorten spiervlees (ik geloof paard, kalkoen en struis) en kleine orgaantjes (hart,lever en niertjes)
Belt ze me net op dat die kleine vreetschuurtjes nog nooit zo snel hebben gegeten!!! Ze stonden het vlees grommend, met de poten in het bord op te vreten

Binnen 5 minuutjes was die hele tas die ik had meegegeven schoon op!!!
Behalve de eendagskuikens, die krijgen ze vanmiddag.
Nou, zou ze nu dan toch eindelijk.....