Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Juul
#1066979
Falco moet zeer binnenkort voor de herhalings inenting van 1 jaar naar de dierenarts. Ik heb al contact gehad, omdat ik weil het liefste in het voorjaar heb, en niet nu. Dat was mogelijk. De enting wordt dan DHPPi. Is er ook DHP zonder Pi?

Maar nu ben ik aan het twijfelen of ik zal laten titeren of enten. Of kan ik beter toch deze enting wel volgens het schema laten doen, en dan de volgende jaren laten titeren?
#1067123
jalukrifa schreef: Falco moet zeer binnenkort voor de herhalings inenting van 1 jaar naar de dierenarts. Ik heb al contact gehad, omdat ik weil het liefste in het voorjaar heb, en niet nu. Dat was mogelijk. De enting wordt dan DHPPi. Is er ook DHP zonder Pi?

Maar nu ben ik aan het twijfelen of ik zal laten titeren of enten. Of kan ik beter toch deze enting wel volgens het schema laten doen, en dan de volgende jaren laten titeren?
Er is ook DHP, dus zonder Pi.

Hier krijgen ze met 1 jaar dus die boost DHP en dan zien ze me daarvoor niet eerder terug dan over 3 jaar.
#1067377
Hier is de boost op  1 jarige leeftijd niet meer gegevenen, drie jaar later bleek ze na titeren nog ruim voldoende antistoffen in haar bloed te hebben. Penny is nu 5 en heeft alleen de puppyentingen gehad.
#1068763
Ja, het is wel een beetje afhankelijk van hoe hoog de titers zijn, wanneer je weer zou moeten titeren/enten.
Alleen als je shows loopt oid of aan andere wettelijke verplichtingen moet voldoen dan moet je je aan de richtlijnen van de fabrikant houden
#1080738
Vraagje aan degene die in principe niet enten als de antistoffen nog hoog zijn: hoe los je het op als bij een Hondeschool om entingsboekje wordt gevraagd (waarin ze ws. jaarlijkze enting voor alles verwachten) de meeste hondenscholen stellen jaarlijks enten toch verplicht. En met pensions? (las dat Tannetje moeite heeft een pension te vinden dat titeren accepteert) of hondencreche, hondenuitlaatservice e.d.

Misschien beetje Off-topic. Sorry
Laatst gewijzigd door svdz op do 30 okt 2008, 00:52, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door