Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door casangio
#105407
Ik heb besloten om mijn honden maar niet meer te laten enten. De oudste is 8 jaar en ieder jaar geent(toen was ik me er niet van bewust wat de konsekwenties daarvan konden zijn) met als gevolg een slechte werking van schildklier. De andere hond is 4 jaar, ook ieder jaar geent, met als gevolg ook een slecht werkende schildklier. De hond die ik vorig jaar als pup heb gekocht die is nu 15 maanden die laat ik nog eens enten over twee jaar.
Wat vinden jullie daarvan.

groetjes, alma
Door Lizzy
#105412
Tja, ik ben de verkeerde om dit soort dingen aan te vragen want ik vind het een goed plan! Ik zou zelf wel de hond van vier en zeker de hond van 15 maanden een titerstest laten ondergaan (bij www.holistischedierenartsen.nl). Dan weet je zeker dat je ook voor parvo en hondenziekte OK zit. Ik weet niet of er ook een titers voor HCC bestaat....
Gebruikersavatar
Door Hitam
#105448
Hm, als ze vorig jaar nog geënt zijn hoeven ze van mij niet meteen getest worden op titers. Die zijn dan nog wel goed.
Voor HCC heb ik geen test.

Over twee jaar is prima.
Door casangio
#106311
Hitam schreef: Hm, als ze vorig jaar nog geënt zijn hoeven ze van mij niet meteen getest worden op titers. Die zijn dan nog wel goed.
Voor HCC heb ik geen test.

Over twee jaar is prima.
O.K. Bedankt voor de reactie.

groetjes
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door