Eischaalpoeder had ik ook al zo mn bedenkingen over ivm calcium/fosfor ed.
Wat ze echt zonder enige problemen eet zijn de kippennekken.. Ga je al iets verder zoals bijvoorbeeld eendennekken, kipkarkas ed, dan heeft ze er al meer moeite mee. Ze eet het wel, maar dan eet ze er maar heel weinig van en dan heeft ze gewoon echt niet voldoende die dag. Wat er dan dus gebeurt is dat ik haar continue blijf aanbieden. Ik ben bang dat ze door mijn fanatieke gedrag een miep wordt met het eten

Ik probeer haar zoveel mogelijk te geven, maar het blijft voornamelijk bij de zachtere botten als ribbetjes, vleugeltjes, nekjes ed. Dus ik heb zoiets van: Laat haar die kippennekken maar lekker eten, alles wat ze meer meeneemt is mooi meegenomen.
Ik zal eens kijken of ik nog een kwarteldag in kan lassen. Moet lukken op zich, al is het percentage bot in een kwartel ook laag, ik schat iets van 15 %?
Ik zat nog te twijfelen of ik een paar dagen cb in moet gaan lassen, Maar ja, aangezien daar ook alleen maar kip in zit begin in daar niet aan. Ik kan haar beter zelf voeren, dan weet ik tenminste wat ze binnenkrijgt.