Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ~Joke~
#100628
Ik heb een bijl gekocht...Hiermee ga ik nu het bevroren vlees te lijf. Het gaat prima! Ik heb het vorige week meteen geprobeert. Ik had nl nog 12 kg bevroren wild ingekocht en dat moest in porties omgepakt worden. Verder hak ik nu weerbarstige botten [van eendenbouten, kippenbouten en kalkoenbouten] ermee kapot zodat ze door de handmaler kunnen. Ook dat gaat prima!!
Door Lizzy
#100633
Niet verkeerd. Wat voor hakblok gebruik je dan nu met de bijl?
Door ~Joke~
#100676
Een gewone houten broodplank. Tot nu toe doorstaat hij het nog ;)
Door 202spots
#100688
harns49 schreef: Ik heb een bijl gekocht...Hiermee ga ik nu het bevroren vlees te lijf. Het gaat prima! Ik heb het vorige week meteen geprobeert. Ik had nl nog 12 kg bevroren wild ingekocht en dat moest in porties omgepakt worden. Verder hak ik nu weerbarstige botten [van eendenbouten, kippenbouten en kalkoenbouten] ermee kapot zodat ze door de handmaler kunnen. Ook dat gaat prima!!
Ik stond er ook van te kijken wat je met 'n bijl kan doen!
Bij de ene islamiet waar ik lamskop koop,die gebruikt WEL de zaag om de kop te halveren,toen ik vorige week bij 'n andere winkel 'n kop kocht,toen zei ie dat hij het NIET wilde zagen...maar zei dat hij kon het wel door de midden hakken!
Het was geen bevroren kop,dus ik zag de spetters al naar het plafond vliegen en vroeg of ie zeker wist dat dat kon???
Ja hoor...hij gaf 'n paar goeie knallen met de bijl en de kop splitste perfect over de lengte in de helft!
Zonder spetters!! ;D
Success!!
Door Lupa
#100720
sorry ik moet er wel om lachen ;D ;D
ik zie het gewoon voor me, "even de honden eten geven hoor"
bang bang zaag zaag
Door ~Joke~
#100898
202spots schreef:
Ik stond er ook van te kijken wat je met 'n bijl kan doen!
Bij de ene islamiet waar ik lamskop koop,die gebruikt WEL de zaag om de kop te halveren,toen ik vorige week bij 'n andere winkel 'n kop kocht,toen zei ie dat hij het NIET wilde zagen...maar zei dat hij kon het wel door de midden hakken!
Het was geen bevroren kop,dus ik zag de spetters al naar het plafond vliegen en vroeg of ie zeker wist dat dat kon???
Ja hoor...hij gaf 'n paar goeie knallen met de bijl en de kop splitste perfect over de lengte in de helft!
Zonder spetters!! ;D
Success!!
Het gaat inderdaad geweldig! Maar een kop splijten lijkt me eng ;D
Door tieneke
#101038
Het lijkt hier de Shining wel! :o :o
Daar ragde Jack Nicholson de deur in met een bijl! ;D ;D
Door Noortje
#101044
Hmmmmmmmmz als beginneling op dit forum wordt ik er BANG van.... :-\

Cynthia
Door Lizzy
#101048
Cynthia, ik kan het me helemaal voorstellen!

Maar ah.... over een jaartje weet je niet beter en sta je zelf gewapend met bijl hondenvoer voor jouw Noor te maken ;D
Door ~anna~
#101063
Ik denk dat ik mij er niet aan waag zoiets is alleen voor handy mensen of filmacteurs ;D
Door tieneke
#101070
Lizzy schreef: Cynthia, ik kan het me helemaal voorstellen!

Maar ah.... over een jaartje weet je niet beter en sta je zelf gewapend met bijl hondenvoer voor jouw Noor te maken ;D
Of met een kettingzaag! 8) ;D ;D
Door 202spots
#101115
Ik denk met minder dan 6 maanden heb je 'n
kettingzaag,bijl, grote beitel, 10 pond moker,
heggeschaar,en dan de normale apperaten niet te vergeten!! ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#101192
202spots schreef: Ik denk met minder dan 6 maanden heb je 'n
kettingzaag,bijl, grote beitel, 10 pond moker,
heggeschaar,en dan de normale apperaten niet te vergeten!! ;D ;D ;D
Ben ik hier op de site beland van 'klussen met kijkers'? ;D ;)
Door tieneke
#101195
Nitus schreef:
Ben ik hier op de site beland van 'klussen met kijkers'? ;D ;)
En iedere dag leer ook ik weer bij! ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door