Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door hondenliefhebster
#100531
Lang gewacht, stil gezwegen, eindelijk een knoert van een tweedehands vrieskist voor een uiterst schappelijk prijsje gekregen!!!!! Omdat ik vanwege tijdgebrek en veel dingen aan mijn hoofd het veelvuldig zelf samenstellen van menu'tjes (voorlopig?) maar laat voor wat het is, wil ik het ding voorstouwen met 'makkelijk' maar gezond spul. Zo ligt er al een flinke hoeveelheid Energique in, ga ik ook voorraden visjes, pens en kippennekken inslaan, maar ik zou voor de afwisseling ook nog wel een een ander merk kkv willen aanbieden. Bibi kan hier niet ver vandaan gehaald worden. Is dat een goed idee of kan dat helemaal niet??????? En als we daar zijn, is het dan ook een aanrader andere dingen van dit merk in te slaan?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#100575
hondenliefhebster schreef: Lang gewacht, stil gezwegen, eindelijk een knoert van een tweedehands vrieskist voor een uiterst schappelijk prijsje gekregen!!!!! Omdat ik vanwege tijdgebrek en veel dingen aan mijn hoofd het veelvuldig zelf samenstellen van menu'tjes (voorlopig?) maar laat voor wat het is, wil ik het ding voorstouwen met 'makkelijk' maar gezond spul. Zo ligt er al een flinke hoeveelheid Energique in, ga ik ook voorraden visjes, pens en kippennekken inslaan, maar ik zou voor de afwisseling ook nog wel een een ander merk kkv willen aanbieden. Bibi kan hier niet ver vandaan gehaald worden. Is dat een goed idee of kan dat helemaal niet??????? En als we daar zijn, is het dan ook een aanrader andere dingen van dit merk in te slaan?
Waarom zou dat niet kunnen. Je pletterd dat ding toch gewoon vol met datgene wat je voeren wil. Tuurlijk kun je afwisselen tussen de verschillende merken, als je het zelf klaarmaakt is het ook iedere dag anders. Geen probleem dus, vullen die hap :D
Door Lupa
#100763
ik heb ondekt dat je vriezer net zoals je handtas is, nooit groot genoeg.
hoe groter hoe meer rotzooi erin ;D
Laatst gewijzigd door Lupa op ma 24 mei 2004, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door alani
#100836
Lupa schreef: ik heb ondekt dat je vriezer net zoals je handtas is, nooit groot genoeg.
hoe groter hoe meer rotzooi erin ;D
;D ;D
Door Jolly
#100883
hondenliefhebster schreef: Dank jullie voor de reacties. Dat betekent dus inderdaad aanstaande woensdag naar HOOGVLIET en dozen vol inslaan! Yes!!!!!!!!!
Dozen ? ik dacht dat ze alles in zakken deden? behalve de botten dan.
heb ik het mis?
Door crutz
#100918
Jolly schreef:

Dozen ? ik dacht dat ze alles in zakken deden? behalve de botten dan.
heb ik het mis?
idd in zakken (tenminste 2 mnd geleden nog wel ;D) zie het morgen wel weer..........................
Door ~anna~
#100985
Bij ons komen ze over een paar weken weer :P heerlijk zo'n vriezer we genieten hier vanaf begin dit jaar van de grote vriezer.
Ik ga nu ook penslappen bestellen ;D
Door Anna Penta
#101009
Ik heb sinds enkele weken Bibi ontdekt, ben er erg enthousiast over, zo ook mijn hondjes. Het doet veel natuurlijker aan dan andere merken omdat het heel grof is gemalen. Nu wil ik alleen nog Carnibest proberen, dan heb ik de belangrijkste merken gehad.
Door Lizzy
#101019
Lupa schreef: ik heb ondekt dat je vriezer net zoals je handtas is, nooit groot genoeg.
hoe groter hoe meer rotzooi erin ;D
DIT is ZO ONTZETTEND WAAR! We begonnen met 1 vriezer (met 6 lades). Dat werden er 2. Dat werden er 3. En nu zijn het er 4 (waarvan 1 vrieskist).
Door tieneke
#101033
Lizzy schreef:
DIT is ZO ONTZETTEND WAAR! We begonnen met 1 vriezer (met 6 lades). Dat werden er 2. Dat werden er 3. En nu zijn het er 4 (waarvan 1 vrieskist).
Onze Amerikaan :P met grote zijvriezer EN los tafelmodel vrieskast zijn gisteren half bezweken onder de grote partij Carnibest.
Een kleine 40 kilo is nog naar vrienden verhuist.
Kobus zijn voorraadje Barf ligt er ook nog in.
Nu zijn wij dus op zoek naar een lekkere middelgrote vrieskist,zodat ik hem optimaal kan benutten.
De partij barf- riblappen en nekken, etc van Kobus krijgen eerdaags zeker een hele goede bestemming.
Wie neemt er ook 2 honden ::) ::) ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door