Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Wendy Scott en Gwyneth
#131413
Nou, ook dankzij het pb-tje van Gonny ben ik helemaal nieuwsgierig geworden naar Reiki. Het lijkt me heerlijk om op deze manier in het leven te kunnen staan.

Mijn toekomstdroom is een praktijk voor gedragshterapie voor honden. Naast een opleiding vind ik ook dat je een hond meer hulp kan bieden. Ik zie nu zelf hoe erg mijn eigen hond in de war is en veel moeite heeft om weer rust in zijn lijf te vinden. Als ik eerder tot inzichten was gekomen had ik hem eerder kunnen helpen en ik voel me dan ook schuldig naar hem, maar goed. Om naast gedragstherpaie gebruik t ekunnen maken van andere hulpmiddleen ga ik nu op zoek naar een Reiki curusus I bij mij in de omgeving.
Weet iemand een goede leermeester in de omgeving van Weert. Of zijn er geen goede en minder goede??
Door Lizzy
#141707
zurca schreef: Intressant allemaal..
Lizzy kan jij ook aan mensen reiki geven?
Ja, als je "ingewijd" bent in reiki kun je mensen en dieren en planten enzovoorts allemaal reiki energie geven.
Groetjes, Lizzy
Door Margreet2
#141812
Als je in de omgeving van mij woont dan zouy ik graag eens bij je langs komen. (Fibro, zal je ongetwijfeld iets zeggen.) Laat je het ff weten?
Door massam
#152761
ik ga regelmatig naar de neef van mijn briend. die krijgt elke keer mijn rugpijn weg...

kan reiki ook voor emoties??

sam is best een angstig hondje waar ik hem graag mee wil helpen.. ik ben nu bezig met bach-bloesem.

zou reiki daar ook iets mee kunnen?
Door Friday55
#153482
Als mijn hond last heeft van haar maagje geef ik haar Reiki (ben zelf 1e en 2e graads) ze vindt dit zalig en gaat er echt voor liggen. Elke reiki (master) ingewijde behandeld in principe ook dieren. Mijn ervaring is dat m.n. honden dit fijn vinden. Mijn katten vinden het niet zo. Reiki is voor iedereen te leren, het is gewoon leren de helende cosmische energie te kanaliseren. Als je het wil leren vraag gewoon de dichtbijzijnde reikimaster bij je inde buurt vragen. Kosten voor een kursus (Reiki 1 en 2) mogen niet meer dan 150 euro bedragen.

succes
Door Lisa
#153863
massam schreef: ik ga regelmatig naar de neef van mijn briend. die krijgt elke keer mijn rugpijn weg...

kan reiki ook voor emoties??

sam is best een angstig hondje waar ik hem graag mee wil helpen.. ik ben nu bezig met bach-bloesem.

zou reiki daar ook iets mee kunnen?
Je kunt het altijd proberen. Misschien vindt je hond het wel heel lekker om Reiki te krijgen! Reiki werkt in (kan inwerken) op alles, dus ook op emoties.
Laatst gewijzigd door Lisa op wo 25 aug 2004, 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door