Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#195540
willieD schreef:
Dan gaat dit op voor ieder niet geregistreerd middel toch??
Middelen die door h.dierenartsen verkocht worden??
die verdienen daar niks aan?? ::)
Laat personen er eens buiten en praat eens alleen over de middeltjes??
Verder geeft Tannetje voedingsadviezen en daar geloof ik ook in Tineke 8)
Tannetje is gediplomeerd Dierenarts,en ik volg liever 't advies van 'n dierenARTS dan een of andere leek die er alleen winst op wil maken.
Door willieD
#195679
202spots schreef:
Tannetje is gediplomeerd Dierenarts,en ik volg liever 't advies van 'n dierenARTS dan een of andere leek die er alleen winst op wil maken.
dus in [dieren]artsen die jou hond met allerlei middeltjes of therapieen wat niet bewezen is of het helpt wilt helpen geloof jij wel omdat ze dierenarts zijn??
En er is weinig vertrouwen in dierenartsen hier?? ::)
dus??? ;D
Door 202spots
#195850
willieD schreef: [dus in [dieren]artsen die jou hond met allerlei middeltjes of therapieen wat niet bewezen is of het helpt wilt helpen geloof jij wel omdat ze dierenarts zijn??
En er is weinig vertrouwen in dierenartsen hier?? ::)
dus??? ;D
Wat ik zei is dat ik mijn DierenARTS eerder zou geloven dan iemand die alleen maar 'n product aansmeerd omdat er wat op te verdienen valt.
Gelukkig heb ik gezonde honden en 'n geweldige Dierenarts waar ik 200% vertrouwen in heb als er iets met ze mis zou zijn.
Waneer JIJ geen vertrouwen hebt in JOUW dierenarts dan raad ik je aan om op zoek te gaan naar eentje waar je WEL vertrouwen in kan hebben.

Als er iemand is die wel in hocus pocus wondermideltjes wil geloven dan moeten ze dat zelf weten er zijn tenslotte ook genoeg mensen die in Witch Doctors,Kwakzalvers,Zwendelaars en in Voo-Doo geloven. :-\
Door willieD
#196122
202spots schreef:

Wat ik zei is dat ik mijn DierenARTS eerder zou geloven dan iemand die alleen maar 'n product aansmeerd omdat er wat op te verdienen valt.
Gelukkig heb ik gezonde honden en 'n geweldige Dierenarts waar ik 200% vertrouwen in heb als er iets met ze mis zou zijn.
Waneer JIJ geen vertrouwen hebt in JOUW dierenarts dan raad ik je aan om op zoek te gaan naar eentje waar je WEL vertrouwen in kan hebben.
Ik heb een gezonde hond en heb helemaal geen dierenarst nodig ::) ook nog nooit nodig gehad overigens.
Ik praat in het algemeen.
Het gaat hier om een niet geregistreert artikel zoals alle homepopatische middelen niet geregistreerd zijn en hun ??geneeskracht!
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag ::)
wat is het verschil tussen het middel wat hier genoemd wordt en andere homeopatische middelen en behandelingen???
waarom zou je wel geloven in "voodoo" handelingen [zoals jij schrijft]in naam van een h.arts .

**Wat ik zei is dat ik mijn DierenARTS eerder zou geloven dan iemand die alleen maar 'n product aansmeerd omdat er wat op te verdienen valt**

Dan kom ik toch nog even terug op mijn vriendin die duizenden eurootjes kwijt is [en uiteindelijk haar hond] na consulteren van 10 dierenartsen waaronder ook h.dierenartsen.
Waarbij zij zakkenvol vol spul aangesmeerd kreeg uit naam van artsen!! Idem h.dierenartsen!!
Het gaat jou wel degelijk om de naam Ignit Bekken die hier regelmatig aangehaald werd in deze topic!
::)
Door Lupa
#196129
ik denk niet dat we hier moeten gaan generalizeren.
Goeie en slechte artsen heb je overal en in iedere tak.
Dus dat je vriendin 1000 euro kwijt is hoeft niet te liggen aan het feit dat die gene een h.arts is.
Door 202spots
#196165
willieD schreef: [Ik heb een gezonde hond en heb helemaal geen dierenarst nodig ::) ook nog nooit nodig gehad overigens.
Ik praat in het algemeen.
Het gaat hier om een niet geregistreert artikel zoals alle homepopatische middelen niet geregistreerd zijn en hun ??geneeskracht!
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag ::)
wat is het verschil tussen het middel wat hier genoemd wordt en andere homeopatische middelen en behandelingen???
waarom zou je wel geloven in "voodoo" handelingen [zoals jij schrijft]in naam van een h.arts .

**Wat ik zei is dat ik mijn DierenARTS eerder zou geloven dan iemand die alleen maar 'n product aansmeerd omdat er wat op te verdienen valt**

Dan kom ik toch nog even terug op mijn vriendin die duizenden eurootjes kwijt is [en uiteindelijk haar hond] na consulteren van 10 dierenartsen waaronder ook h.dierenartsen.
Waarbij zij zakkenvol vol spul aangesmeerd kreeg uit naam van artsen!! Idem h.dierenartsen!!
Het gaat jou wel degelijk om de naam Ignit Bekken die hier regelmatig aangehaald werd in deze topic!
::)
Ik dacht dat ik duidelijk genoeg heb geschreven maar Okay nog 'n keer dan...
Wanneer mijn DA aan mij zou vertellen dat ie 'n product aanbeveeld wat misschien kan helpen...dan zou ik meer vertrouwen hebben in mijn DierenARTS dan als dat een of andere ongediplomeerde leek zou aan bevelen omdat die het louter en alleen verkoopt om er winst aan te maken.
Wanneer je ZELF je gezonde verstand gebruikt en 'n goeie relatie zal hebben met je DA,dan hoef je jezelf niks "aangesmeerd" te krijgen,dan praat je er met je DA over inplaats van Ja en Amen te zeggen 'n zalfie of pilletje aan te pakken en je geld aan 'n geven zonder vragen te stellen.
En ik denk dat je vriendin al veel eerder naar 'n andere DA had moeten gaan inplaats van nu 1000 armer te zijn en te kreunen dat niks heeft geholpen.

En btw. IK persoonlijk geloof niet in Witch Doctors,Kwakzalvers,Zwendelaars en in Voo-Doo
Het maakt mij trouwens helemaal niet uit WIE of WELKE persoon probeerd om een of ander product te verkopen
En ik ben niet de persoon die hier op BARFPLAATS de naam van jou vriendin aan 't promoten is hoor ::):-\
Want voor welke reden dan ook....vind JIJ het noodzakelijk om regelmatig de naam van dit persoon,of haar website op BARFPLAATS te vermelden! ;)
Door Lizzy
#196200
Er zijn zat mensen die niet in homeopathie (of andere alternatieve geneeswijzen) geloven. Nou, prima toch! Dat is toch ook niet verplicht? Ik vind overigens dat homeopathie en dit middel niet met elkaar vergeleken kunnen worden. In de verste verte niet. En zijn ook geen homeopathische middelen die wonderen beloven. Volgens mij ligt 'm daar de kneep. Niet bij mensen persoonlijk, niet bij de wijze van geneeswijze, niet bij bepaalde middelen maar bij de manier waarop sommige middelen gepromoot worden (en wonderen beloven). Je kunt je afvragen wat er mis is met hoop.... Misschien niks. Maar valse hoop vind ik wel kwalijk. Ik ken dit middel niet dus kan ik niet bepalen of het middel valse hoop biedt of niet. Daarom hoor ik gaarne ervaringen van mensen die zij met dit middel op doen!
Door tieneke
#196602
Toen Kobus zo ziek was ging ik ook op internet op zoek naar allerlei middeltjes om zijn bloedsuikerspiegel goed te krijgen,sommige van deze tabletten of druppels zouden er voor zorgen dat de desbetreffende hond of kat weer zonder insuline-injecties door het leven zou gaan.
Er hing echter zo'n duur prijskaartje aan vast dat ik het niet kon betalen.
Gelukkig maar achteraf,ik had mijn geld net zo goed in het water kunnen gooien.
In mijn wanhoop om mijn ernstig zieke hond wilde ik alles doen,dit noem ik achteraf mensen manipuleren en misbruiken ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door