Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Audrina
#185242
Ik was er al van overtuigd dat dit werkt, maar ik weet nu dus ook dat het bij dieren werkt. ;) Daisy heeft ED. Daar is ze vorig jaar wel aan geopereerd, maar haar rechterelleboog blijft toch een zwakke plek. :-\ Gisteravond heeft ze zich tijdens het wandelen flink verstapt met als gevolg dat ze pijn had en mank liep. :( Toen we weer thuis waren wilde ik haar eigenlijk metacam geven. Maar ik bedacht me en heb haar op haar zij op haar kleedje gelegd, ben er naast gaan zitten en heb mijn handen een tijdje om haar rechterelleboog heen gedaan. Het werd helemaal warm en Daisy (die normaal best wel een adhd-hondje is) werd lekker rustig en na een minuut of 20 viel ze zelfs in slaap. Toen ze even later weer wakker werd was alles weer goed met het pootje. :D
Door vilja
#191762
Hoi allemaal er komt deze maand een Ankertje (boekje) uit over Reiki bij Dieren. Ik heb hem al besteld. Bij Ank-Hermes is ook het boek van Margrit Coates, Je huisdier genezen met helende energie te koop. Penelope Smith heeft Dieren verstaan, en Carol Gurmey heeft Communiceren met dieren, en Focco Huisman heeft Over het bewustzijn van dieren. Ik heb ze allemaal maar opgeschreven om niemand te kort te doen. Ik hoop een hoop boekenbonnen voor m,n verj. te krijgen want dan koop ik ze allemaal. Carol Gurmey komt in November naar nederland toe.
Door bernerfan
#192964
Truus schreef: Bedankt voor de tip ;).
wat leuk dat iedereen zulke positiiever ervaringen hier mee heeft, en ja bedankt voor de tip ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door