Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#129389
owkee, jeetje dan heb je ook wel een probleem te pakken zeg.

Neemt niet weg dat ik nog steeds denk dat je wel voldoende Vit C moet geven en als je dat niet aandurft ivm de diaree dan bestaat er ook nog een combipil met Cranberry en Vit C in een.

Heel veel succes hiermee!
Door Peet
#129433
...oeps.....3 kilo..( ;D)..gelukkig is Lizzy er dan weer, die wel goed oplet...Stom is dat, dat je bij hoeveelheden zo geneigd bent om aan de dosis van je eigen hond te denken......
Door nancy
#157371
Volgens Mogens Eliasen kan teveel vitamine C toedienen gedurende (wat) langere tijd, wel degelijk schade aanrichten bij een hond.
Lizzy heeft volgens mij een tijdje geleden een topic gemaakt op Barfplaats met vertalingen van een stuk van Mogens Eliasen's boek waarin hij dit schrijft over vit C. Hij vindt de toepassing van vit C. alleen goed als het gebruikt word zoals bijv. antibiotica, dus alleen indien nodig (zoals bijv. bij een blaasontsteking) en dan gedurende een kortdurende periode.
Door nancy
#157377
Volgens Mogens Eliasen kan teveel vitamine C toedienen gedurende (wat) langere tijd, wel degelijk schade aanrichten bij een hond.
Lizzy heeft volgens mij een tijdje geleden een topic gemaakt op Barfplaats met vertalingen van een stuk van Mogens Eliasen's boek waarin hij dit schrijft over vit C. Hij vindt de toepassing van vit C. alleen goed als het gebruikt word zoals bijv. antibiotica, dus alleen indien nodig (zoals bijv. bij een blaasontsteking) en dan gedurende een kortdurende periode. Dit nog even als aanvulling op dit onderwerp.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door