Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door ladybull
#123536
Hitam schreef: Tja, het is maar wat de gek ervoor geeft, kennelijk.
GEK OF NIET GEK, zonder Wilvital was Lady haar achterpoot kwijt.
En Sheila een rottweiler was er niet meer geweest, doordat de dierenarts had besloten haar in te laten slapen.

Ik probeer jullie geen potten te verkopen, IK SPREEK UIT ERVARING (met Lady en diverse andere honden)!!!
En ieder moet voor zichzelf maar kijken wat hij/zij met de informatie doet.

Ladybull
Gebruikersavatar
Door Hitam
#123541
Sorry, was niet bedoeld als kritiek op jou. Als het spul goed werkt voor Sheila en Lady, prima!
Door Lizzy
#123547
Ja, daar sluit ik me bij aan. Fijn dat het jouw hond en die van Sheila goed geholpen heeft! Maar het is mij een raadsel wAArom het geholpen heeft want het bevat in mijn ogen niets bijzonders..... Snap je?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#123579
Ik denk dat he een leuk middel is voor honden die brokken eten, onze honden die vers eten kvv of barf krijgen deze middelen al via hun normale gezonde maaltijd binnen, dus is het een niet werkend middel en dus ontgaat ons de zin om het aan je hond te geven.
Misschien kun je je hond beter overzetten op een gezonde verse voeding dan heb je die poedertjes helemaal niet nodig.
Door Lizzy
#123585
Ik heb zojuist van Ladybull begrepen dat zij vers aan haar hond voert. Ik zou het rapport van de producent wel hier willen plaatsen, maar ik zou dan wel even toestemming van Ladybull willen hebben... En ik zou dan ook graag leren begrijpen waarom dit spul zo bijzonder is (want ik zie het nog steeds niet).
Door Paul_Barte
#123624
Dat rapport waarover men spreekt is 'slechts' een gegeven over het tekort aan voedingsstoffen voor MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!
Het is afkomstig van de Stichting Orthomoleculaire Educatie en heeft niets maar dan ook niets te maken met de voeding voor honden laat staan dat het uberhaupt iets te maken heeft Wilvital........

Bij mij heet dat VALSE voorlichting!!!
Door nienke_p
#123646
Lizzy schreef:

Nou, dat kan ik me niet voorstellen zeg! Een pot van 500 gram kost € 25,00!!!! Hoewel....? Golddust is gemalen (koudgekweekte ;D) lijnzaad en dat kost ook iets van 20 euro per pot..... >:(


Yo! Zei er iemand gedroogde rijstekiemen? halve kilo 25 euro? Wow, willen er meer mensen zo'n pot. wil best wat kilootjes mee brengen hoor ;D ;D ;D ;D 8)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door